Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آمار بالای مرگ کرونایی در میان واکسن‌گریزان/ هیچکدام از 23 فوتی هفته اخیر واکسن دریافت نکرده بودند - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

آمار بالای مرگ کرونایی در میان واکسن‌گریزان/ هیچکدام از ۲۳ فوتی هفته اخیر واکسن دریافت نکرده بودند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، سید راشد جزایری گفت: چهارمحال و بختیاری جزو ۱۰ استانی  است که به علت کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بروز بیماری کرونا در آن بالا رفته است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: برخی شهرستان‌های استان، همجوار شهرستان‌هایی از استان‌های دیگر هستند که در وضعیت هشدار قرار گرفته و این می‌تواند زنگ خطر برای استان باشد.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته، از ۲۳ مورد مرگ ناشی از کرونا هیچ یک، حتی یک نوبت واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند که این امر تاثیر واکسن را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ۷۶ درصد مردم استان یک نوبت و ۴۹ درصد هر دو نوبت واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۸۰۲۳/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا