سلامت

آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۱۱۸ بیمار جدید/ ۴ تن دیگر جان باختند

آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۱۱۸ بیمار جدید/ ۴ تن دیگر جان باختند

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از وبدا، از دیروز تا امروز ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۶۲۳ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۴۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۷ هزار و ۱۵۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.۲۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۱۱۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۸۰۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۳۷۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۲۹۰ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۵ هزار و ۷۱۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۲۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۱۱۸ بیمار جدید/ ۴ تن دیگر جان باختند

بیشتر بخوانید:

شیب آرامِ صعودِ کرونا / چرخش سویه‌های قدیم و جدید کووید در کشور

برای کاهش اضطراب روز خود را با این ماده غذایی آغاز کنید

۲۳۳۲۳۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا