سلامت

آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۲۲۲ بیمار جدید/ فوت ۴ تن دیگر در شبانه روز گذشته

آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۲۲۲ بیمار جدید/ فوت ۴ تن دیگر در شبانه روز گذشته

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از وبدا، از دیروز تا امروز ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۲۶۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۹۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۸ هزار و ۵۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۵۲ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۴۷۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۲۸۷ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۴۴۴ دُز رسید.

بیشتر بخوانید:

موثرترین راه پیشگیری از پوکی استخوان

«میکروبیوم» چیست؟/ با خوردن این غذاها میکروبیوم روده را سالم نگهدارید

۳۵۲۳۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا