سلامت

آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۴۶ بیمار جدید/ ۴تن دیگر جان باختند

آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۴۶ بیمار جدید/ ۴تن دیگر جان باختند

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از وبدا، از دیروز تا امروز ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۴۳۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۷۹۷ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۶۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۶۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۵۵ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۸۰۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۵۹۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۴۸۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۸۸۸ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، یک شهر در وضعیت نارنجی، ۹۰ شهر در وضعیت زرد و ۳۵۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

این مدل غذا خوردن شما را پیر و زشت می‌کند!

معجزه این روغن گیاهی روی زیبایی صورت را دست کم نگیرید!

۲۳۳۲۳۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا