مرکزی

آمریکایی‌ها یاد بگیرند با ایران چگونه برخورد کنند/ زمان گرفتن امضای طلایی با اخم از ایران گذشته است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک با اشاره به ناکامی آمریکا در عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند یال و کوپالشان ریخته و شیر پیری بیشتر نیستند.

وی تصریح کرد: آمریکا و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند ایران به شدت تقویت شده و روز به روز توانمندتر و مقتدر می‌شود و هیچگاه از منافع خود یک قدم عقب‌نشینی نخواهد کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران کشوری است که در جنگ تحمیلی ثابت کرد ذره‌ای ترس از دشمنان بر دل راه نخواهد داد و با اقتدار و قدرت در برابر متجاوزان ایستادگی خواهد کرد.

سلیمی با بیان اینکه پیام روشن شکست دزدان آمریکایی این است که دشمنان این آب و خاک همواره در نگاه تیزبین غیورمردان جان برکف ایران بوده و از تیررس آنان لحظه‌ای دور نخواهند شد، گفت: آمریکا از نظر نظامی به  شدت ضعیف و ناتوان شده، اما جبهه مقاومت در ایران روز به روز مقتدرتر می‌شود.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بدانند این سرزمین کشوری نیست که همچون دیگر کشور با اشاره آمریکایی‌ها خوش رقصی کند، ایران کشوری مستقل است و آمریکایی‌ها باید یاد بگیرند که با کشوری مستقلی چون ایران چگونه برخورد کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته آمریکایی‌ها تلقی می‌کنند می‌توانند با چنین رفتارهایی ایران را پشت میز مذاکره بنشانند، اما بهتر است بدانند  آن زمان گرفتن که آنها با اخم از ایران امضای طلایی می‌گرفتند گذشته و دیگر بازنخواهد گشت.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا