تهران

آمریکا اولین دزدی حکومتی را انجام داد/ انجام مصوبات شورای فرهنگ عمومی در اولویت مسؤولان باشد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز۴ و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و اشاره به برگزاری تجمع باشکوه سالروز ۱۳ آبان‌ماه، اظهار‌ کرد: تجمع باشکوه یوم الله ۱۳ آبانماه در پردیس با حمایت و حضور دانش‌آموزان و تمامی مسوولان پردیس برگزار و تمامی برنامه‌های این مراسم توسط نوجوانان این شهرستان اجرا شد که از تمام دست‌اندرکاران آن تقدیر می کنیم.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه فقط به نقاط ضعف نپرداخته و نقاط قوت را هم منعکس کنیم، گفت: متاسفانه برخی اقدامات چهره بدی را از پردیس به نمایش گذاشته‌ است و حتی نقاط قوت این شهرستان مشاهده و منعکس نمی شود و باید بدانیم اگر به این موارد نپردازیم ظلم به تمامی شهروندان می کنیم.

حسینی افزود: آموزش و پرورش از لحاظ علمی در استان تهران رتبه پنجم و بسیج دانش آموزی رتبه اول را کسب کرده که جای تقدیر دارد و در همین حوزه ۱۸۹ نفر در کنکوری‌های پردیسی در دانشگاه های دولتی پذیرفته شدند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی باید با مطالبه گری مردم و پیگیری مسوولان در اولویت قرار بگیرد و دولت باید مصوبات را اجرا و این شورا را تقویت کند زیرا زندگی خانواده‌ها، اقتصاد، حکومت، آموزش و غیره جز وظایف این شورا است و باید فرهنگ جامعه را اینگونه تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: دشمنان فضای مجازی را بمباران کرده و فرصت ارتباط با امام زمان(عج) را از جوانان گرفتند و تلاش کردند تا جمعیت جوان ایران را از بین ببرند اما با مصوبه مجلس و اصلاحات شورای نگهبان طرح تصویب شد تا جمعیت ایران جوان شود.

حسینی تصریح کرد: جوانی و کثرت جمعیت قدرت استکبار ستیزی ایران را بالا برده و قدرت استکبار را از بین می برد و فرصتی طلایی را در یک دهه آینده در اختیار مسوولان قرار داده است.

امام جمعه پردیس با اشاره به مذاکرات سه کشور اروپایی و شیطنت‌های شیطانی آنها، تشریح کرد: اتهام زنی آنها به قصد تهدید و فشار نشان از ضعف اروپایی های مستکبر دارد زیرا اگر کشوری قدرت داشته باشد تهدید نکرده و اجرا می کند.

حسینی با بیان اینکه سریال شکست های آمریکای مستکبر را سپاهیان اسلام رقم زدند، ابراز کرد: اقدام شجاعانه و غرور آفرین سپاه ایران مردم را خوشحال کرد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: ۱۰ روز قبل آمریکا نفتکش ایران را مصادره و نفت آن را به نفتکش عربستانی منتقل و اولین دزدی دولتی را رقم زد اما با عملیات ترکیبی و سریع نیروی دریایی سپاه، نفتکش عربستانی به سمت ایران سوق داده شد و علیرغم تنش دریایی آمریکا کاری نتوانست انجام دهد.

وی ادامه داد: آمریکای خبیث این مقطع زمانی را انتخاب کرد تا سرپوشی بر شکست های خود بگذارند و عربستان را وارد کرد تا اگر ایران عقب نشی کرد شکست‌های عربستان در سالهای اخیر فراموش شود.

حسینی اضافه کرد: آنها عمان را انتخاب کردند چون تصور داشتند ایران فقط در خلیج برگزیده های ایران قوی است اما دیدند سپاه ایران در هر نقطه ای مبارزه کرده و از مواجه رودررو هراسی ندارد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: آنها قصد داشتند در آستانه شکل گیری مذاکرات برجامی التهابی را در بازار و اقتصاد ایران به وجود بیاورند و در مذاکرات برگ برنده ای داشته باشد که نیروی دریایی سپاه این فرصت را به آنها نداد‌.

وی افزود: این عملیات بزرگ پیام روشنی را به مزدوران امارات و عربستانی داد و نشان داد که ایران اربابان آنها را زمینگیر کرده و باید تلکیفشان را بدانند و مستقیما با قدرت اول منطقه وارد مذاره شوند و آمریکا نیز هزینه اقدامات متجاوزانه خود را بپردازد.

حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اگر یک اقدام کنید ده برابر پاسخ خواهیم داد و آمریکا همینگونه که از دریای عمان عقب نشست باید در برجام هم عقب بشنید زیرا در ایران اتحاد و انسجام حکمفرماست و آمریکا دیگر‌ نمی تواند در لفظ هم از گزینه نظامی سخن بگوید و عملا این گزینه از روی میز برداشته شده است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: قبلا صیهونیست‌ها سخن از حمله به کشور می گفتند و برخی هم ترس داشتند اما امروز ببینید اگر این رژیم از حمله حرف بزند باید بداند توان نظامی ایران به گونه ای است که در مدت زمان کوتاهی پاسخی قاطع و دندان شکن به این رژیم جعلی خواهد داد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس، ابراز کرد: این قرارگاه اقدامات خوبی داشته و یکی از برنامه های آن حضور میدانی مدیران ادارات در محلات است و در همین راستا مسوولان برای رفع مشکلات محلات در روز دوشنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰دقیقه در محله ترک آباد بومهن حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا