اخبار ورزشی

آمریکا با ریچاردز و میهالیس به دنبال تکمیل سهمیه کشتی آزاد المپیک در مکزیک

آمریکا با ریچاردز و میهالیس به دنبال تکمیل سهمیه کشتی آزاد المپیک در مکزیک

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، همانطور که رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی آسیایی در فاصله چند روز از هم در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در یک کشور (قرقیزستان) برگزار خواهد شد، هر دو پیکار قاره آمریکا نیز در کشور مکزیک و در فاصله‌ای کوتاه از هم به انجام خواهد رسید.

آکاپولکوی مکزیک طی روزهای ۲۱ تا ۲۴ فوریه (۲ تا ۵ اسفند) میزبان مسابقات قهرمانی قاره آمریکا (پان‌آمریکن) خواهد بود و بعد از آن نیز مسابقات گزینشی المپیک قاره آمریکا تحت عنوان گزینشی پان‌آمریکن ۲۸ فوریه تا اول مارچ ۹ تا ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

UWW به موضوع میزبانی مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال ۲۰۲۴ جهان ورود می‌کند؟

 

تیم آمریکا که در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد با کایل دِیک در ۷۴ کیلو، دیوید تیلور در ۸۶ کیلو، کایل اسنایدر در ۹۷ کیلو و مِیسون پاریس در ۱۲۵ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شد، برای تکمیل سهمیه خود بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، با زین ریچاردز در ۵۷ کیلو و جان دیاکو میهالیس در ۶۵ کیلوگرم در رقابت‌های گزینشی پان‌آمریکن شرکت خواهد کرد.

باتوجه به سطح کشتی قاره آمریکا، بعید به نظر می‌رسد آمریکا برای تکمیل سهمیه خود در گزینشی قاره‌ای مشکلی داشته باشد.

آمریکایی‌ها در صربستان یک سهمیه بیشتر از کشتی آزاد ایران گرفتند. شاگردان محسن کاوه نیز در سه وزن ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم در مسابقات گزینشی آسیایی به دنبال کسب سهمیه هستند.

الدار حفیزوف درر ۶۰ کیلو، الجاندرو سانچو در ۶۷ کیلو، کمال بِی در ۷۷ کیلو، اسپنسر وود در ۸۷ کیلو، اِلان وِرا در ۹۷ کیلو و کالتن اسچولز در ۱۳۰ کیلوگرم هم فرنگی‌کاران آمریکایی در گزینشی پان‌آمریکن هستند. این تیم برخلاف ایران که در چهار وزن ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم فرنگی در بلگراد موفق به کسب سهمیه شد، باتوجه به سطح پایین کشتی فرنگی‌اش در صربستان هیچ سهمیه‌ای نگرفت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا