Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آمریکا جایگاهی در بین ملت ایران ندارد/ اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

آمریکا جایگاهی در بین ملت ایران ندارد/ اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: هدف امام خمینی (ره) از نام‌گذاری هفته وحدت این بود که مسلمانان باهم وحدت داشته باشند تا دشمن نتواند تفرقه ایجاد کند.

امام جمعه بادرود افزود: نباید به دشمن اعتماد کرد، امروز استکبار جهانی تمام توان خود را به کار گرفته است که بین ملل اسلامی تفرقه و اختلاف ایجاد کند تا به اهداف شومی که دارد برسد اما به فضل الهی و به برکت انقلاب اسلامی و بیداری ملت‌ها این آمریکا است که باید گورش را گم کند و همچنان شعار ما و ملت ما، شعار همیشگی مرگ بر آمریکا است.

اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان

وی با اشاره به نزدیکی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: همه مسؤولان و متولیان فرهنگی در سطح کشور استان شهرستان و بخش خود را آماده هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم سیزدهم آبان ماه کنند.

قاسمی ادامه داد: چراکه روز سیزدهم آبان ماه، روز استکبارستیزی است، مردم ایران به برکت فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خود آمریکای قلدر و متجاوز به حقوق ملت را در دنیا تحقیر کرد و چه دستاورد عظیمی در سایه ولایت‌فقیه و خون شهدا به دست آورد.

امام جمعه بادرود گفت: امروز ایران اسلامی از عزت و عظمت و اقتدار جهانی برخوردار است که ثمره تلاش همه مجاهدان و شهدای والامقام است.

وی افزود: مردم ما در روز سیزدهم آبان امسال با مشت‌های گره‌کرده فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و به دنیا نیز اعلام خواهیم کرد که آمریکا هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارد.

قاسمی با بیان اینکه دنیا بداند که منفورترین دولت امروز دولت آمریکا است، افزود: آمریکا نمی‌خواست ایران آزاد باشد اما ایران امروز به فضل الهی از قدرتی برخوردار است که تمام استکبار را به وحشت انداخته لذا ما باید روزهای حساس و سرنوشت‌ساز را گرامی بداریم.

امام جمعه بادرود با اشاره به فعالیت‌های دولت جدید، گفت: انصافاً در همین مدت کوتاه در دولت سیزدهم کادر سلامت و بهداشت ما خوش درخشیدند.

کسانی که واکسن نزده‌اند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند

وی افزود: بعضی از کشورها در مواجهه با کرونا مشکل عمده پیدا کردند و بیماران روی زمین ماندند، اما در کشور ما کادر درمان پای‌کار ماندند و این اتفاق نیفتاد، کسانی که تابه‌حال واکسن نزده‌اند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون حتماً واکسن را دریافت تا از شیوع پیک ششم در کشور جلوگیری شود.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ق/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا