Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آمریکا وزیر تندروی اسرائیل را تحریم کرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

آمریکا وزیر تندروی اسرائیل را تحریم کرد

آمریکا وزیر تندروی اسرائیل را تحریم کرد

 کاخ سفید رسما اعلام کرد که جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در سفر بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل به واشنگتن با وی دیدار نخواهد کرد.

در همین راستا، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اظهارات اسموتریچ درباره “محو شهرک حواره” را “غیر مسئولانه، توهین آمیز و نفرت انگیز” توصیف کرد.

طبق این گزارش، اسموتریچ یکشنبه برای اولین بار از زمان انتصابش به عنوان وزیر در کابینه بنیامین نتانیاهو برای شرکت در کنفرانس سازمان “Bunds” که مسئول جمع آوری کمک‌های مالی یهودیان در جهان برای اسرائیل است، به واشنگتن سفر می‌کند.

چند سازمان، از جمله سازمان‌های یهودی نیز خواستار جلوگیری از سفر اسموتریچ به واشنگتن و عدم اعطای ویزا برای ورود به آمریکا شده‌اند.

اسموتریچ پس از یورش اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست به شهرک حواره در جنوب نابلس و انجام چند عملیات ضد صهیونیستی در پاسخ به این جنایت خواستار محو کلی این شهرک شده بود.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا