کرمانشاه

آموزش مهارت به ۷۱۰۰ سرباز وظیفه کرمانشاه

علی‌اکبر والی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه با اشاره به آغاز فاز سوم این طرح در استان، گفت: اجرای این طرح در قالب تفاهم‌نامه فی مابین ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، با هدف آموزش و توانمندسازی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سطوح بدو خدمت، حین خدمت و پس از خدمت منعقد شده است.

وی با اشاره به لزوم مهارت‌آموزی به سربازان، گفت: سربازان پس از سپری کردن دوران خدمت، وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوند که طبیعتا فراگیری آموزه‌های حوزه اشتغال و مهارت‌های زندگی در حین خدمت تا حد زیادی می‌تواند در انتخاب مسیر صحیح در حوزه‌های یاد شده برای آن‌ها راه‌گشا باشد.

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان در استان در اجرای این طرح، گفت: در هفت ماهه امسال، ۷ هزار و ۱۰۱ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان درقالب این طرح، از آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت عمومی اشتغال بهره‌مند شدند.

وی افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۳۶۰ نفر از آموزشگاه رزم مقدماتی شهدا نزسا کرمانشاه، یک هزار و ۲۶۶ نفر از آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت‌خواه گیلان غرب و تعداد ۳ هزار و ۴۷۵ نفر نیز متعلق به مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی ناجا هستند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا