اخبار ورزشی

آنچلوتی: بلینگام به خاطر شخصیت و نگرشش ۳۰ ساله به نظر می‌‌رسد/ نتیجه عادلانه بود

آنچلوتی: بلینگام به خاطر شخصیت و نگرشش ۳۰ ساله به نظر می‌‌رسد/ نتیجه عادلانه بود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در خانه ناپولی به برتری ۳ بر ۲ برسد و صدر جدول رده‌بندی گروه C را در قبضه خود نگه دارد، پس از این دیدار گفت: ما عملکردی کامل و جدی از خود ارائه دادیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بعد از گل اول ناپولی بین خطوط خیلی خوب کار کردیم و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم. الگوی بازی بعد از پنالتی ناپولی (منجر به گل دوم و تساوی ناپولی شد) تغییر کرد و ناپولی از جلوتر شروع به تحت‌فشار قرار دادن ما کرد. ما ۱۰ یا ۱۵ دقیقه بر بازی سوار نبودیم و سپس کنترل بازی را به دست گرفتیم و در نهایت به گل رسیدیم.

وی افزود: موفقیت نیمه اول به این دلیل بود که جای‌گیری‌های بلینگام، والورده و رودریگو باعث ایجاد مشکلات زیادی بین خطوط برای ناپولی شد. فشار ناپولی به ما هم نتوانست با این مشکل مقابله کند. نتیجه عادلانه بود و انتظار رویارویی با تیمی متشکل از بازیکنان باکیفیت و خطرناک را داشتم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در تمجید از هافبک انگلیسی‌‌اش که در این دیدار گل دوم کهکشانی‌ها را به ثمر رساند، اظهار داشت: من تعجب می‌کنم که بلینگام فقط ۲۰ سال دارد چون به خاطر شخصیت و نگرشش ۳۰ ساله به نظر می‌‌رسد. جود همیشه روی بازی متمرکز است و می‌داند که باید چه کاری انجام دهد. این برای یک جوان ۲۰ ساله غیرعادی است. او کیفیت، قدرت بدنی و مهارت زیادی دارد و مانند دیگر بازیکنانم مرا شگفت‌زده می‌کند.

پیشکسوت رئال مادرید و بارسلونا: دست من بود، گواردیولا را مجبور می‌کردم پرچم اسپانیا را ببوسد!

کارلتو همچنین درباره  هافبک کرواتش گفت: مودریچ کاری را انجام داد که از او انتظار داشتیم و از تجربیاتش برای کمک به تیم کمک کرد. او ۳۰ دقیقه در بالاترین سطح بازی کرد که این نشان می‌دهد چقدر باانگیزه است و می‌تواند به تیم کمک کند. این چیزی است که مربی از بازیکنی که بازی نمی‌کند، می‌خواهد. لوکا از این نظر فوق‌العاده است.

آنچلوتی در پایان در تمجید از دروازه‌بانش خاطرنشان کرد: هر بازیکن ویژگی‌های خاص خود را دارد. کپا فوق‌العاده است و در نیمه اول یک مهار عالی انجام داد، اما در توپ‌های هوایی کمی مشکل دارد. هیچ بازیکنی کامل نیست. من هم خیلی خوش تیپ هستم، اما انسان کاملی نیستم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا