چهارمحال و بختیاری

آگاه سازی دانش آموزان وخانواده اولویت اصلی آموزش و پرورش در رابطه با حجاب است

آگاه سازی دانش آموزان وخانواده اولویت اصلی آموزش و پرورش در رابطه با حجاب است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، افشین امیریان مدیرکل آموزش وپرورش استان در نشست برنامه ریزی کمیته حجاب و عفاف استان که با حضور اعضای این کمیته و مدیران مناطق و نواحی استان برگزار شد، گفت: باید برای آگاهی رسانی از ابزار های موجود و تاثیر گذار همانند ابزار هنر بهره برد و از توانمندی دانش آموزان و فرهنگیان هنرمند در زمینه حجاب استفاده نمود.

به گفته وی : در حوزه حجاب و عفاف، برای رسیدن به مقصود، نیازمند حرکت به سمت مفهوم “تاثیر” هستیم و این موضوع محقق نخواهدشد مگر با تحقیق و پژوهش همراه با گذاشتن وقت زیاد و برنامه‌ی دقیق.

وی گفت: معلمان به عنوان الگویی موثر و توانمند در مدارس می‌توانند نقش موثری را در آگاهی رسانی به دانش آموزان ایفا نمایند و از همه معلمان در همه رشته های شغلی انتظار داریم تا در کلاس درس خود در رابطه با اهمیت حجاب و عفاف با دانش آموزان خود گفتگو نمایند.

امیریان خاطر نشان کرد: در مدارس استان حتی یک مورد عدم رعایت شیونات اسلامی به صورت عمدی و مغرضانه نداشتیم و این نشان دهنده باورهای دینی و مذهبی عمیق خانواده های استان چهارمحال و بختیاری است.

وی در پایان خواستار استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات آموزش و پرورش برای آگاهی رسانی به دانش آموزان و خانواده ها در خصوص اهمیت حجاب و عفاف شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا