گلستان

آیت‌الله حسینی‌گرگانی: نماز، کلید تمام گنجینه‌های دنیا و آخرت است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان‌، آیت‌الله سیدمیرتقی حسینی‌گرگانی صبح امروز در نخستین همایش نماز در سپاه نینوا استان گلستان که با محوریت  «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه» در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال خیر انسان را در خواندن نماز و دادن زکات دانسته است در حقیقت بعد از خداوند باری تعالی خواندن نماز از باعظمت‌ترین و پرفضیلت‌ترین رکن است.

استاد حوزه علمیه قم نماز را آرام‌بخش زندگی برشمرد و ابراز کرد: هرگاه امام علی (ع) از چیزی وحشت داشت به نماز پناه می‌برد و دو رکعت نماز می‌خواند تا به آرامش برسد و نگرانی از وجود نازنینش دور شود.

وی با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: بسیجی یک نیروی خالص، جهادی و پابه رکاب است بسیجی همیشه در جنب و جوش انقلاب است و بی‌جهت نیست که امام راحل ما این نهاد باارزش را بنیانگذاری کردند.

حسینی‌گرگانی با اشاره به اینکه نماز میزان است، افزود: نماز معیار است نماز محک است و انسان را با خواندن نماز ارزش‌گذاری می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نماز باعث قبولی کارها می‌شود، اظهار کرد:  نماز، بها و قیمت را برای کارهای انسان مشخص می‌کند.

وی افزود: با نیت پاک، خالص و دهان پاک نماز را بخوانید کسی که تعدی بکند، ظلم کند و رعایت حق مردم را نکند نمازش مورد مقبول خداوند متعال نیست.

حسینی‌گرگانی با بیان اینکه اگر به حقوق دیگران تعدی شود نماز قبول نمی‌شود، یادآور شد: نماز همراه زکات باارزش است اگر کسی نماز می‌خواند باید زکات را نیز بپردازد و به حقوق دیگران احترام بگذارد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا