قم

آیت‌الله حسینی بوشهری: استاندار جدید قم به دنبال تحقق مطالبات مردمی باشد

به گزارش برگزیده های ایران از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، طرح سه شنبه‌های اقتصادی به‌عنوان ابتکار استاندار سابق قم را ارزشمند خواند و اظهار کرد: امیدواریم در دوران استاندار جدید نیز این طرح دنبال شود تا موفقیت‌ها استمرار یابد.

وی از زحمات استاندار سابق تقدیر کرد و افزود: امیدواریم استاندار جدید قم نیز بتواند در مسیر اهداف انقلاب به رسالت‌ها و وظایف خود به خوبی عمل کند. 

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دولت بدون توان مالی و اقتصادی نمی‌تواند پروژه‌ها را پیش ببرد، گفت: دشمن با تحریم به دنبال توقف پیشرفت‌های ایران است.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه جایگاه قم به‌عنوان خواستگاه انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: این استان باید به عنوان الگویی برای استان‌ها و کشورهای دیگر در ابعاد معنوی، عمرانی، سیاسی، اقتصادی و غیره باشد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تا رسیدن به اهداف انقلاب فاصله بسیاری داریم، مطرح کرد: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا بتوانیم اهداف را محقق سازیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم قم از استاندار جدید کارهای فرهنگی و اقتصادی می‌خواهند و ما امیدواریم که با رفع موانع امنیت برای تولید تقویت شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا