قم

آیت‌الله حسینی بوشهری: کالاهای اساسی با قیمت مناسب به دست مردم برسد/ مردم تشنه عدالت و ناراحت از تبعیض هستند

به گزارش برگزیده های ایران از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، فقر را بهانه‌ای برای سستی در عبادت دانست و اظهار کرد: مسئولان ایران اسلامی باید همه تلاش خود را برای کاهش آمار فقر بکار گیرند؛ رسیدگی به محرومان را یک عبادت بزرگ است و همه ما نسبت به فقیران جامعه مسئول هستیم چراکه اگر افراد ثروتمند در جامعه در کنار فقیران باشند دیگر فقر معنایی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۰۰ روز از دولت سیزدهم می‌گذرد، عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی با همه وجود در خدمت مردم و با مردم است و در استان‌های دوردست ساده و بی‌آلایش در کنار مردم حضور پیدا می‌کند که امیدواریم این سفرها تداوم داشته باشد و این دولت به قول‌های خود عمل کند.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی باید با قیمت مناسب به دست مردم برسد، اظهار کرد: اکنون همکاری مطلوبی میان سه قوه وجود دارد که امیدواریم تاثیر این همکاری را در زندگی مردم مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم تشنه عدالت و از تبعیض ناراحت هستند، گفت: پرچم عدالت باید همیشه در دولت آیت‌الله رئیسی برافراشته باشد و در این راستا باید از نخبگان استفاده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری دستاوردها و عظمت امروز ایران را مرهون ایستادگی ملت دانست و عنوان کرد: ما مذاکره را برای مذاکره نمی‌خواهیم بلکه برای برداشتن تحریم‌ها می‌خواهیم.

وی از اجرای رزمایش در دریای عمان یاد کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران بسیار قدرتمند هستند به همین علت  ایران از موضع ضعف و ناتوانی در میدان مذاکره حضور نمی‌یابد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم شکرگزاری نعمت‌های الهی تاکید کرد و گفت: ما باید از اهل‌بیت(ع) الگوبرداری کنیم که در سخت‌ترین شرایط هم برای شکر نعمت‌های الهی کوتاهی نکردند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به میلاد امام حسن عسکری(ع) عنوان کرد: ایشان بر محیط افراد خود تاثیرگذار بودند و ما باید با الگوپذیری از ایشان به دنبال تاثیرگذاری بر محیط اطراف باشیم نه اینکه فقط از اطراف تاثیر بپذیریم.

حسینی بوشهری از دهم ربیع‌الثانی به‌عنوان سالروز رحلت شهادت‌گونه حضرت معصومه(س) یاد کرد و گفت: حضور ایشان در قم موجب شد که قم به‌ حرم اهل‌بیت(ع) تبدیل شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به ویژگی‌های استان قم عنوان کرد: انتخاب سید محمدتقی شاهچراغی به‌عنوان استاندار قم و سردار محمدرضا موحد به‌عنوان فرمانده سپاه قم را به مردم استان تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا