قم

آیت‌الله سعیدی: امر به معروف با خدمت به مردم مؤثر می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در ستاد عالی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه انتقاد از مسئولان باید به گونه‌ای باشد که مسئول را متوجه و فعال کند، اظهار کرد: انتقادها نباید مسئولان را بی‌اعتبار کند زیرا اگر مسئولان بی‌اعتبار شوند و بخواهند کاری هم انجام دهند نتیجه نمی‌گیرند و از طرف دیگر افراد معتبر جرأت نمی‌کنند مسئولیت قبول کنند.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب باید در رأس امور باشد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر به تنهایی فایده ندارد بلکه همراه با خدمت به مردم مؤثر می‌شود.

سعیدی با تاکید بر اینکه قم شهر ویژه ای است و باید به صورت ویژه به این شهر نگاه شود، گفت: مقام معظم رهبری هم روی قداست قم تأکید داشته و دارند و خود این کافی است برای اینکه مسئولان قم نگاه ویژه به این شهر داشته باشند.

وی با بیان اینکه قم نباید با سایر شهرها مقایسه شود که در فلان شهر چه اتفاقی افتاده است پس در قم هم باید همانطور عمل شود، افزود: مسئولان و مردم قم باید بپذیرند که قم ویژه است و باید کار ویژه در این شهر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه ما انقلاب کردیم که مظاهر فساد و منکر را از بین ببریم، افزود: مسئولان باید مردانه تر عمل کنند؛ در قرآن هم آمده است که باید به صورتی رفتار کنید تا افرادی که نسبت به مؤمنین سخت می‌گیرند و مانع راه خدا می‌شوند بترسند و اگر نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشیم نتیجه وضعیتی می‌شود که امروز می‌بینیم.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا