لرستان

آیت‌الله شبستری عمر خود را در راه خدمت به مردم صرف کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در پیامی درگذشت آیه ‌ا… مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم مبارز و انقلابی حضرت آیه ا… حاج شیخ محسن مجتهد شبستری (رحمه ا… علیه) عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأسف و تألم گردید.

آن عالم مجاهد عمر پر برکت و معنویت خود را در راه ترویج و نشر علوم اسلامی و شعائر دینی و مذهبی، تربیت شاگردان فاضل و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و خدمت به مردم شریف ایران مصروف کرد.

 این عالم بزرگوار از مبارزانی بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استوار در راه امام راحل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) در عرصه‌های متعدد و خطیر به انجام خدمات مخلصانه اقدام نمود؛که می توان نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امامت ‌جمعه ‌تبریز، عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ادوار متعدد و عضویت در شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) نام برد.

اینجانب این مصیبت را به حضرت امام عصر (عجل ا… تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، روحانیت معزز و حوزه علمیه قم، مردم شریف ایران بویژه مردم متدین و شریف آذربایجان شرقی، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عالم ربانی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی درخواست می‌نمایم.

«سید احمد رضا شاهرخی 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان

 و امام جمعه خرم‌آباد»

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا