سیاسی

آیت‌الله کعبی: روز مبارزه با استکبار جهانی به یوم‌الله بین‌المللی تبدیل شده است

آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برگزیده های ایران با اشاره به یوم‌الله ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی گفت: ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل و جانفشانی شهدا و جانبازان و دانش‌آموزانی که به‌دست مزدوران آمریکا شهید شدند، با پیروزی بر رژیم ستم‌شاهی، جهاد تمدّنی را بر پایه آموزه‌های اهل بیت علیهم‌السلام در دوران جنگ سرد بین دو قطب غرب و شرق، آغاز کرد.

وی ادامه داد: اینک بعد از گذشت ۴ دهه، نظام بین‌الملل به دو قطبی اسلام ناب محمّدی به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بلوک استکبار جهانی با محوریت شیطان بزرگ، آمریکا و دنباله‌های آن‌ها در منطقه و رژیم صهیونیستی  تبدیل شده است.

کعبی با بیان اینکه در جهاد تمدنی ۴۰ ساله، امروز محور مقامت برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی بر علیه استکبار شکل گرفته، تصریح کرد: امروز جبهه استکبار بیش از همیشه ضعیف‌ شده و جبهه اسلام ناب با محوریت ایران اسلامی قوی‌تر از همیشه شده است و دهه‌های آینده دهه‌های افول قدرت آمریکا و شکست لیبرال‌دموکراسی و پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی و اسلام ناب است.

عضو خبرگان افزود: امروز، روز مبارزه با استکبار جهانی به یک یوم‌الله بین‌المللی تبدیل شده است و شکست آمریکا را در لبنان، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و در کل منطقه شاهد هستیم و دیگر، جبهه آمریکا و استکبار نمی‌توانند جنگ‌هایی را بر ملت‌های منطقه تحمیل کنند و خود آن جنگ‌ها را پایان دهند، نمونه‌اش خروج ذلّت‌بار از افغانستان بعد از ۲۰ سال است.

کعبی با بیان اینکه همه پروژه‌های استکبار در منطقه غرب آسیا شکست خورده است، گفت: امروز آمریکا و دنباله‌های آنان، مذبوحانه دست و پا می‌زنند و تلاش می‌کنند با جنگ نرم و توسل به جنگ سایبری، آشوب و ایجاد نارضایتی و امثال آن‌ها به اهداف شوم‌شان برسند.

وی ادامه داد: تلاش‌های استکبار علیه نظام اسلامی در حالی است که امروز یک بلوک قدرتمند در مقابل آن‌ها شکل گرفته و با روی کار آمدن دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی، با مدیریت جهادی، حضور مردمی و تلاش‌های شبانه‌روزی و همبستگی ملت ایران و از طرفی تداوم مقامت اسلامی در منطقه، نظام اسلامی مقتدرتر از همیشه در مقابل استکبار حاضر می‌شود و تحریم‌ها و محاصره‌ها با عزم و اراده و صبر و هم‌افزایی و استحکام درونی خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا