آذربایجان غربی

آیین تکریم و معارفه دادستان حوزه قضایی خوی برگزار شد

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی پیش از ظهر امروز ۵ دی در آئین تکریم و معارفه دادستان حوزه قضایی خوی اظهار داشت: وظیفه دادستان وظیفه خطیری است و دادستان مدعی‌العموم است و با ورود قاطع خود در زمینه‌های حفظ حقوق عامه و بیت المال، پیشگیری از جرایم، مبارزه و برخورد با اراذل و اوباش و  هر امری که امنیت مردم را به مخاطره بیندازد می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: نباید اجازه داد تا اراذل و اوباش و هر امری که امنیت جامعه را به خطر می اندازد رشد کنند، چرا که امنیت ضروری‌ترین و اصلی‌ترین موضوع زندگی امروز است.

عتباتی با اشاره به اینکه مردم نباید دغدغه امنیت داشته باشند  به دادستان  خوی تاکید کرد: انتظار می‌رود دادستان جدید خوی در امتداد اقدامات دادستان سابق این شهرستان تحرک و پویایی بیشتری داشته باشد و با تقویت اقدامات پیشگیرانه بروز تخلف و تشکیل پرونده را به حداقل برساند و در این امر می‌بایست سایر دستگاه‌ها دستگاه قضایی را در برطرف کردن خلأها و کمبودها یاری کنند.

رئیس شورای قضایی استان در پایان به نقش دستگاه قضایی در حمایت از واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی نقش بسیار تأثیرگذاری در حمایت از تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی سالم دارد و مقام معظم رهبری با فرمان خود یعنی  پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها از تولید نقشه راه را برای همه روشن کرده‌اند.

در پایان این مراسم رئیس‌کل دادگستری استان با تقدیم لوح تقدیری از تلاشهای حمید صمدزاده داستان سابق تقدیر و یعقوب رشتبر به عنوان  دادستان جدید شهرستان خوی معرفی و حکم  وی تحویل گردید.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا