Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا برگزار شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
تهران

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پیشوا، آیین‌ تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا با حضور محسن منصوری استاندار تهران و معاونین وی، امام جمعه پیشوا و دیگر مسوولین بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی در تالار قرآن صحن مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد.

محسن منصوری استاندار تهران در این آیین، اظهار کرد: برای این روز جمعه را برای معارفه انتخاب کردیم چرا که در دولت مردمی هیچ روزی نیست که تعطیل باشد.

وی گفت: از پیشوا شروع کردیم چرا که شهرستان پیشوا نقطه آغاز انقلاب اسلامی است و ما معتقدیم این روایت ها بی تاثیر نیست، نمازجمعه را برای این انتخاب کردیم که نمازجمعه یک نهاد مردمی است و خواستیم این انتصاب در بین مردم باشد و تا می توانیم این مهم را در نمازهای جمعه انجام می دهیم.

استاندار تهران افزود: این اتفاق و انتخاب تصادفی نبوده بلکه از قبل بررسی شده که این روز مبارک را انتخاب کردیم.

منصوری گفت: از زحمات برادر ارجمند خودم جناب آقای عباسی تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم، جابجایی مسوولین طبیعی است و بدانیم که میز خدمت ماندگار نیست و باید روزی پست های مدیریتی را به فرد دیگری واگذار کنیم.

وی عنوان کرد: جناب آقای تاجیک نوری به واسطه شاخصه های مختلفی که داشت انتخاب شده است، بنده در مدیریت با کسی کوچکترین تعارف را ندارم و نخواهم داشت، سعی کردیم از افراد بومی در انتخاب فرمانداران استفاده کنیم چرا که فرد بومی بیشتر دلش برای شهر می سوزد و زمان بیشتری را می تواند برای حل مسائل شهرستان اختصاص دهد.

استاندار تهران گفت: بنده در واقع خودم را فرماندار این سه شهرستان دشت ورامین می دانم، از فرماندار جدید شهرستان پیشوا می‌خواهم مدیریت میدانی داشته باشند و توقع ما این است که حتما جوان گرایی را در دستور کار قرار دهند.

برگزاری جلسات اداری در نماز جمعه قدمی مبارک است

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا در این آیین، اظهار کرد: اینکه جلسه تکریم و معارفه در بین مردم و با حضور آنان برگزار می‌گردد، قدم مبارکی است.

وی گفت: نماز جمعه از ابتدای تاریخ برگزاری یعنی از دوران پیامبر(ص)، جزو موثرترین تجمعات مردمی بوده است و بزرگترین کارها، حرفها و موضع ها در نماز جمعه ها شکل می‌گرفته است.

امام جمعه پیشوا، افزود: سلایق و نقطه نظرات با یکدیگر متفاوت است ولی وقتی یک نفر معرفی شد همه باید کمک کنند، خانواده شهدا، سیاسیون، مسئولان و در راس همه این‌ها استاندار محترم باید کمک کنند؛ انتظار داریم شهرستان را به صورت خاص و ویژه ببینند.

باقری بیان کرد: حضور استاندار به عنوان مسئول اجرایی ارشد استان تهران در نماز جمعه، حضور مبارکی است و امیدواریم این حضور درسی برای مسئولان شهرستان باشد تا در بین مردم حصور بیشتری داشته باشند.

وی در پایان از زحمات عباسی فرماندار سابق و تشکر و قدردانی کرد.

حسین عباسی فرماندار سابق پیشوا نیز در این مراسم، بیان کرد: در طی ۴۰ ماه خدمت به مردم شهرستان پیشوا در جوار امامزاده جعفر(ع)، اقدامات، تلاش ها و پیگیری‌هایی انجام گرفته که مختص بنده نیست بلکه فرمانداری و مجموعه ای از کارگزاران، کارمندان و کارشناسان دستگاه‌های مختلف در وقوع آنها دخیل بودند.

وی گفت: با وجود تحریم‌های اقتصادی، نوسانات بازار، تجمعات، تحسن‌ها و غیره در سطح کشور، با مدیریتی که در این ۴۰ ماه به واسطه تلاش دستگاه‌ها و نهادها رقم خورد، خوشبختانه کمترین موضوعات امنیتی را در پیشوا شاهد بودیم.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم، اظهار کرد: سه چیز است که مردم به آن نیاز دارند و این نیاز در سه محور خلاصه شده، رفاه، امنیت و عدالت، اینکه امینت در سطح رفاهی مطرح شده ، یعنی در جامعه بشری و کلیه جامعه اسلامی امنیت ها باید بستر رشد و پیشرفت باشد که در کنار آن عدالت هم به وجود می آید که همواره مسوولان کشور به این مهم تاکید داشته اند.

وی گفت: عدالت یک مفهوم است و این عدالت باید آن تصویر واقعی را به مردم در حوزه هی مختلف نشان دهد، امروز دولت مقتدر مردمی در صدر تحقق همین سه محور است، منظور این است که اگر این سه مهم اتفاق بیافتد چند آثار به همراه دارد یکی معنوی و رفاهی که می تواند با تحقق مطلب قبلی رخ دهد.

نماینده مردم دشت ورامین افزود: پیشوا در گذشته در مسیر جاده ابریشم بوده و کاروان هایی که از چین می آمدند در اینجا می آمدند و امروز هم در مسیر خط راهن آهن تهران به مشهد قرار دارد و امید است با توجه به اتفاقات خوبی که استان رخ می دهد بخشی از این عدالت، رفاه و امنیت در شهرستان پیشوا اتفاق بیافتد.

نوش آبادی گفت: با پیشینه درخشانی که این شهرستان دارد امیدواریم موضوعات و مطالبات مردم این منطقه به مرور و با حمایت هایی که خواهد شد بخشی از این مطالبات به زمین مانده مردم برطرف شود.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار جدید شهرستان پیشوا گفت: امروز کار ما خیلی سخت تر از سایر فرمانداران دیگر است و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر با مسوولین و مردم شهرستان، امید است با کمک همه مردم و مسوولین گام های مثبتی را در شهرستان برداریم.

وی گفت: قول خواهیم داد در دوران پایان مسؤولیت افرادی که لایق هستند برای خدمت به مردم معرفی و کارها به این عزیزان واگذار شود.

فرماندار پیشوا افزود: شهرستان‌ پیشوا دارای پتانسیل های بسیاری است به جهت اینکه بخش کشاورزی و دامپروری و نیز شهرک صنعتی یک ظرفیت بالایی است که باید این مهم را حفظ و صیانت کرد.

تاجیک نوری بیان کرد: همه ما اینجا جمع شده ایم برای پیاده سازی گام دوم انقلاب اسلامی که این اتفاق هم با هماهنگی بین مردم و مسوولین رخ می دهد.

در این مراسم از حسین عباسی فرماندار سابق پیشوا تکریم و ابراهیم تاجیک نوری فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا