اردبیل

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه ۱۴ آبان‌ماه چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، نمازجمعه این هفته(۱۴ مهرماه ۱۴۰۰) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

**امام جمعه موقت مشگین شهر: اقدام سپاه پاسداران هیمنه پوشالی آمریکا را شکست

حجت الاسلام یدالله نعمتی، امام جمعه موقت مشگین شهر در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: اقدام سپاه پاسداران در مقابله با دزدی دریایی آمریکا، هیمنه پوشالی آنان را شکست.

وی افزود: نفت کش سرقت شده با ورود به موقع جان برکفان سپاه پاسداران و کشمکش بیش از ۵ ساعته به آب‌های ایران اسلامی منتقل شد.

امام جمعه موقت مشگین شهر در ادامه به سالروز ملی کیفیت اشاره کرد و گفت: اقدام تولیدکنندگان داخلی در تولید محصولات باکیفیت و مناسب باعث رشد تولیدات داخلی و رفع بیکاری می‌شود.

**امام جمعه خلخال: هیمنه آمریکا در منطقه شکسته شد

حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال در جمع نمازگزاران خلخالی با قدردانی از اقدام قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران و فرماندهی متقدرانه سردار تنگسیری در مقابل دزدی دریایی آمریکا اظهار کرد: این اقدام غیورانه سپاه پاسداران باعث شد که هیمنه آمریکا در منطقه شکسته شود.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم خلخال در تجمع ۱۳ آبان در اثبات روز ملی استکبار ستیزی با اشاره به خباثت آمریکا ودنیای غرب، افزود: بصیرت و تبعیت از رهبری عامل حفظ نظام و برچیده شدن توطئه دشمنان در منطقه است.

امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به اینکه در دولت جدید اقدامات خوبی از سوی رئیس جمهوری انجام و امید مردم رو به افزایش است، گفت: دستگاه‌های نظارتی باید با نظارت دقیق اجازه ندهند تا عده‌ای این امید را به یاس تبدیل کنند.

** امام جمعه پارس آباد: مسؤولان به وضعیت میدان تره بار و ترمینال پارس آباد رسیدگی کنند

حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در تعلیم و تربیت دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه، دارد.

وی افزود: هر آن چیزی که یک فرد به‌عنوان یک شخصیت اجتماعی در جامعه ملزم به رعایت آن است، به‌عنوان بحث فرهنگ عمومی بوده و ریشه در تربیت صحیح فرزندان در خانواده‌ها و فضاهای آموزش و پرورش دارد.

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: همه ما باید در قبال امورات احساس مسؤولیت کنیم و توجه داشته باشیم که استفاده بهینه از آب، برق، گاز و رعایت آداب و رسوم، عفاف و حجاب، تامین امنیت اخلاقی به‌عنوان نقطه اول قدم برای رعایت فرهنگ عمومی در جامعه است.

باقری بنابی از میدان تره بار و ترمینال پارس آباد انتقاد کرد و گفت: مدت زمان زیادی است که مردم از وضعیت ترمینال و میدان تره بار در پارس آباد ناراضی هستند. مشکلات زیادی در مبلمان شهری پارس آباد وجود دارد که باید مسؤولان به آن توجه داشته و برای حل مشکل آن اقدام کرده و جامه عمل بپوشانند.

وی رسیدگی به فرودگاه پارس آباد را نیز ضروری دانست و بیان کرد: افزایش پروازهای فرودگاه و رسیدگی به باند و تجهیزات آن ضروری است که از مسؤولان استانی و نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی درخواست رسیدگی به فرودگاه پارس آباد را داریم.

**امام جمعه اصلاندوز: اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران سیلی محکم بر دهان آمریکا بود

حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به عملیات غرورآفرین نیروی دریایی سپاه پاسداران در دریای عمان در بازپس گیری نفت کش از دست دزدان دریایی آمریکایی بیان کرد: آمریکا دوباره شکست مفتضحانه را تجربه کرد و جوانان ایران اسلامی نشان دادند که هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند به میهن اسلامی تجاوز کند.

وی افزود: این اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران سیلی محکمی بر دهان سارقان آمریکایی بود که صدایش در تمام جهان پیچید.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک انتصاب حسین پورمردان شهردار جدید اصلاندوز و آرزوی موفقیت برای وی  گفت: با توجه به اینکه زیبایی شهر از بین رفته و وضعیت نامناسب سطح خیابان‌ها و جوی‌ها باعث گلایه‌مندی مردم شده، لازم است هر چه سریعتر نسبت به حل مشکل شهر اقدام نماید‌.

اسدزاده ایجاد میادین تره بار و دواب را از نیازهای ضروری برای شهروندان عنوان کرد و گفت: حقوق و بیمه کارگران باید در موعد مقرر پرداخت شود تا مشکلی برای زحمت کشان شهر به‌وجود نیاید.

** امام جمعه بیله سوار: اقدام سپاه در برابر دزدی دریایی آمریکا، قدرت ایران را به جهان اثبات کرد

حجت الاسلام عزیزی، امام جمعه بیله سوار نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی به پیروزی راهبردی و استراتژیک بی‌نظیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نبرد بی‌نظیر در نوع خود به لحاظ مختصات نظامی و سیاسی بسیار قوی و حائز اهمیت است.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به پیامدهای فراوان این نبرد دریایی عظیم نیروی دریایی سپاه، افزود: این اقدام به‌موقع و استراتژیک به تعبیری عین الاسد دوم است و ثابت کرد که ایران اسلامی قدرت برتر در منطقه و جهان است.

عزیزی در ادامه ضمن تشکر از رشادت‌های بی‌نظیر و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل ناوشکن جنگی تا بن دندان مسلح آمریکا تاکید کرد: اگر این اقدام به‌موقع و سریع نبود، امنیت دریایی شرکای تجاری و هم پیمانان ایران تضعیف می‌شد. سپاه معظم با این اقدام به موقع خود برای همیشه هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت و سریال شکست‌های آمریکا برای چندمین بار تکرار شد.

**امام جمعه شهرستان نیر: آمریکا نمی‌تواند با اقدامات ایذایی مسیر مذاکرات را تغییر دهد

حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان نیر با بیان اینکه سریال شکست آمریکا و مزدورانش همچنان ادامه دارد، گفت: آمریکا باید تاکنون دریافته باشد که با عملیات‌های ایذایی نظامی نمی‌تواند برای مسیر مذاکرات برگ برنده‌ای داشته باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نیز باید متوجه باشد که توان نظامی ایران چگونه می‌تواند در اندک زمانی در پاسخ به تهدیدات وارد عمل شود.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه با بیان اینکه بانک‌ها باید از بنگاه داری اجتناب کنند، گفت: همه مسؤولان در هر سمتی که هستند باید به فکر خدمت به مردم مظلوم باشند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا