کرمانشاه

ابتر ماندن جنایات استکبار در ایران اسلامی/اسرائیل رژیمی ضدبشری و مخوف است

ابتر ماندن جنایات استکبار در ایران اسلامی/اسرائیل رژیمی ضدبشری و مخوف است

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی شامگاه امروز (یکشنبه ١۶ مهر ماه) در جشن مردمی کرمانشاهیان (طوفان الاقصی) که در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد اظهار کرد: کرمانشاه دروازه کربلا است و ۲۴۰ شهید تقدیم کرده است.

وی افزود: اگر راهی را که شهدا آغاز کردند ادامه داده و به پایان برسانیم، پایان اسرائیل اقامه نماز در بیت المقدس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این تجمع با تلاوت آیات قرآن کریم به آیاتی می‌رسیم که می‌فرماید، قومی که در مقابل شما قرار گرفته‌اند در سنگرها کمین کردند.

وی ادامه داد: این قوم به نیروی نظامی‌شان افتخار کرده و می‌خواهند به شما ضربه بزنند و راه پیروزی شما حمله به سنگر اسرائیل است.

وی با بیان اینکه نسلی که فلسطین تربیت کرده بهترین نسل در ۸۰ سال گذشته است، خاطرنشان کرد: با شهیدان بیعت می‌کنیم که در مقابل رژیم غاصب اسرائیل بایستیم.

وی عنوان کرد: نقطه ضعف رژیم غاصب اسرائیل «خانه عنکبوت» بود که آن را یافتیم لذا اسرائیل مخوف‌ترین و ضد بشری‌ترین رژیم در جهان است.

این مقام مسئول بیان کرد: جنایاتی نیز در ایران رخ داد از جمله ترور دانشمندان و نظامیان، انفجار مناطق و تلاش برای منزوی کردن ایران اما ما ایستاده و به گونه‌ای حرکت کردیم که موشک‌های ایرانی به قلب تل‌آویو رسیده است.

وی تأکید کرد: راوی انقلاب باشید رهبر کبیر انقلاب فرمودند به قله‌ها نزدیک شدیم و این قله، قله ظهور است لذا هر فردی باید مبلغی برای انقلاب اسلامی باشد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا