اخبار روز

ابراز امیدواری دبیرکل AFC برای صدور رأی دیدار سپاهان ـ الاتحاد تا قبل از اول آبان

ابراز امیدواری دبیرکل AFC برای صدور رأی دیدار سپاهان ـ الاتحاد تا قبل از اول آبان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، داتو ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) می‌گوید هیچ توافقی با طرف‌های بحران به‌وجودآمده در بازی سپاهان ایران و الاتحاد عربستان برای برگزاری مجدد این بازی نداشته است.

دبیرکل مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به روزنامه «الریاضیه» عربستان گفت: AFC از توافقاتی که برخی از مسئولان در روزهای گذشته درباره آن صحبت کرده‌اند چیزی نمی‌داند و اصلاً کاری با آن نداریم، کمیته انضباطی به‌زودی مشکل این مسابقه را حل خواهد کرد، هرچند این کمیته گام به گام پیش می‌رود و عجله‌ای برای اعلام تصمیم مورد انتظار ندارد، در روزهای آتی تصمیم جدید AFC اعلام خواهد شد.

امیرعبداللهیان: نظر ما و دولت سعودی تکرار بازی سپاهان و الاتحاد در زمان دیگری است

وی در پاسخ به پرسشی درباره انتظارش درباره زمان اعلام تصمیم نهایی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد این پرونده، اظهار داشت: امیدوارم این موضوع پیش از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که ۲۳ اکتبر (اول آبان) آغاز خواهد شد، حل شود.

دبیرکل AFC: بازی سپاهان ـ الاتحاد با تصمیم ناظر بازی لغو شد

ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان قرار بود دوشنبه هفته گذشته میزبان دیدار تیم‌های سپاهان و الاتحاد در دور دوم رقابت‌های گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا باشد که بازی در نهایت با تصمیم ناظر بازی برگزار نشد و نماینده عربستان به کشور خود بازگشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دیدار تیم‌های  سپاهان و الاتحاد به‌دلیل شرایط غیرمترقبه لغو و پرونده این بازی به کمیته‌های مربوطه ارجاع شده است.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا