اخبار ورزشی

ابراز نگرانی آنچلوتی بابت عملکرد تیمش مقابل لاس‌پالماس

ابراز نگرانی آنچلوتی بابت عملکرد تیمش مقابل لاس‌پالماس

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب هفته هفتم لالیگای اسپانیا موفق شدند میهمان خود لاس‌پالماس را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند، پس از این بازی گفت: من نگران عملکردمان در مقطع پایانی نیمه دوم هستم، چون واقعاً اجازه دادیم ریتم بازی‌مان اُفت کند و بازی را در کنترل خود نداشتیم. ما خیلی عقب نشستیم و بدون شدت لازم دفاع کردیم. ما سعی کردیم بازی را قوی شروع کنیم تا مشکلی پیش نیاید و در بازپس‌گیری توپ هم خیلی خوب کار کردیم. در نیمه اول تنها چیزی که کمبود داشتیم، کمی دقت در زدن ضربات پایانی بود. در نیمه دوم هم آن قدرت لازم را نداشتیم.

وی افزود: توپ‌های بلند گزینه‌ای برای شکستن خطوط و نزدیک شدن به دروازه است و این گزینه‌ای است که باید داشته باشیم. من طرفدار فوق‌العاده مالکیت توپ و میدان نیستم، بلکه بیشتر روی گلزنی تیم تمرکز دارم. به هر حال همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد. ما گاهی اوقات خیلی خوب با هم در زمین ارتباط برقرار می‌کردیم. این وظیفه مربی است. تمرکز ما روی تحت فشار قرار دادن سخت حریف بود و تمام تلاش‌مان را در ۲۰ دقیقه اول برای اجرای این هدف به کار بستیم. مهاجمان ما در مقطع پایانی نیمه اول دقت لازم را در زدن ضربات نهایی نداشتند.

شکایت از اولتراهای اتلتیکومادرید به دلیل تهدید یک کودک رئالی

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره مصدومیت دو مدافع تیمش در این بازی هم اظهار داشت: باید به چیزهای مثبت فکر کنیم، ما مندی و کارواخال را ریکاوری و آماده بازی کرده‌ایم. دیوید آلابا در بازی با جیرونا بازی نخواهد کرد. رودیگر هم ضربه‌ای به پایش خورده است که باید وضعیت او را بررسی کنیم.

کارلتو درباره بازی ندادن به لوکا مودریچ و جود بلینگام در دیدار مقابل لاس‌پالماس خاطرنشان کرد: لوکا و جود خسته بودند و من ترجیح دادم به آنها استراحت دهم. بلینگام به من گفت که خسته است و نمی‌خواستیم در مورد استفاده از او ریسک کنیم.

آنچلوتی در پایان درباره هافبک ترکیه‌ای‌اش که پس از چند هفته در آستانه بازگشت به ترکیب رئال بود، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد، گفت: آردا گولر بدشانس است، او آخرین تمرینات ما پیش از این بازی را به پایان برد، اما پس از تمرینات از ناحیه عضلانی دردی را حس کرد. آردا از این بابت ناراحت است. مشکل او جزیی است، اما همین باعث شد تا نتواند در این دیدار برای دقایقی بازی کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا