اخبار روز

ابراهیمی: جامعه روحانیت مبارز در انتخابات هماهنگ با گروه‌های انقلابی عمل خواهد کرد

ابراهیمی: جامعه روحانیت مبارز در انتخابات هماهنگ با گروه‌های انقلابی عمل خواهد کرد

– اخبار سیاسی –

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برگزیده های ایران با اشاره به جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش که به‌گفته وی درباره انتخابات آتی برگزار شده است، گفت: در جلسه روز گذشته، آخرین مباحث مربوط به انتخابات را بررسی کردیم اما درباره ورود به انتخابات، هیچ بحثی نداشتیم چرا که موضوع انتخابات از بعد از ثبت‌نام نهایی شروع خواهد شد.

شورای ائتلاف در حال تدوین مدل انتخاباتی برای انتخابات مجلس/ نمایندگان فعلی ارزیابی‌ می‌شوند

 

وی در پاسخ به این سؤال که “در انتخابات آتی، نسبت جامعه روحانیت با تشکل‌های جریان انقلاب چگونه تعریف خواهد شد؟”، گفت: ما مستقل هستیم و مستقل عمل می‌کنیم اما این استقلال در عین همگرایی با همه گروه‌های انقلابی است و در نهایت قرار است به یک تصمیم واحد و مشترک برسیم و بر اساس آنچه مصالح جریان انقلاب باشد، عمل خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت با شورای ائتلاف جریان انقلاب هماهنگ است، گفت: نه‌تنها شورای ائتلاف، بلکه دیگر گروه‌های جریان انقلاب نیز مورد حمایت ما هستند؛ ما دیگر گروه‌های جریان انقلاب از جمله جبهه پایداری را نیز بخشی از شورای ائتلاف می‌دانیم و معتقدیم همه گروه‌های اصولگرا عضو شورای ائتلاف هستند و تصمیم نهایی آنها در یک راستا خواهد بود نه علیه یکدیگر.

ابراهیمی با تصریح به اینکه “ورود زودهنگام به انتخابات را صحیح نمی‌دانیم”، گفت: این‌که بحث و بررسی درباره انتخابات شود کار درستی است اما هرگز هیچ اولویتی بالاتر از رفع مشکلات مردم نیست و بر همین اساس سعی خواهیم کرد از هر اقدامی که مصداق ورود زودهنگام به انتخابات باشد، پرهیز کنیم. طبیعی است که اکنون به‌دلیل موضوع پیش‌ثبت‌نام‌ها فضا انتخاباتی باشد اما قرار نیست به این بهانه از مسائل اصلی کشور غافل شود.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا