چهارمحال و بختیاری

«اتاقِ بغلی» آماده حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه ای شد

«اتاقِ بغلی» آماده حضور در جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه ای شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله تصویربرداری و تدوین فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای «اتاقِ بغلی» به نویسندگی و کارگردانی «امیر حیدری» محصول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری پایان یافت و آماده حضور در جشنواره سراسری ۱۰۰ ثانیه ای شد.

احسان قائدی افزود: این فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه درباره ی خودشناسی و جایگاه انسان در زندگی است و تلاش دارد نقش انسان را در حل مشکلات به تصویر بکشد.

به گفته وی: «اردوان محمودیان» و «شمس الدین آل معصوم» بازیگران این اثر هستند و از دیگر عوامل آن می توان به «کاظم فرامرزی» تصویر بردار، «امین محمدی» مدیر تولید، «علی اسکندری» صدا بردار، «سینا کوهی فایق» تدوینگر و «علیرضا یزدانی» و «مصطفی ناظمی» دستیاران تصویر اشاره کرد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ اسفند ۱۴۰۱ از سوی حوزه هنری برگزار می شود که حوزه هنری استان ۵ فیلم برای حضور در این جشنواره تولید کرده است.

قائدی توجه حوزه هنری به تولید فیلم کوتاه و پرورش استعداد های جوان در این حوزه را از اهداف اصلی حوزه هنری عنوان کرد و افزود: حوزه هنری از طرح ها و فیلم نامه های فیلم سازان جوان جهت تولید حمایت می کند و قصد برگزاری کارگاه های آموزشی فیلم سازی در سال آینده را نیز دارد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا