کرمانشاه

اتباع افاغنه غیر مجاز شناسایی شده در کرمانشاه دستگیر شدند

اتباع افاغنه غیر مجاز شناسایی شده در کرمانشاه دستگیر شدند

حمزه سلیمانی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح‌های شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز در استان کرمانشاه، روز گذشته (دوشنبه یکم آبان ماه) گشت هایی در این حوزه فعال شد.

وی افزود: با فعال کردن گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر پروژه‌های ساختمانی و واحدهای تولیدی سنگ، آهن و بتن در شهرستان کرمانشاه طرحی با محوریت پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه و امور اتباع استانداری کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح دستگاه‌هایی مانند شهرداری، اجرائیات، صنعت، معدن، تجارت و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه و همگام پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه بودند.

وی گفت: با نظارت و بازرسی از پروژه‌ها و واحدهای مذکور تعداد قابل توجهی از اتباع غیرمجاز افغانی که بدون مجوز توسط کارفرمایان متخلف به کارگیری شده بودند از سوی همکاران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه دستگیر و کارفرمایان متخلف هم برای برخورد قاطع و قانونی با آن‌ها توسط انتظامی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: محلاتی که روز گذشته مورد پاکسازی در شهر کرمانشاه قرار گرفت شامل محلات کارمندان، فرهنگیان فاز ٢، شهرک زیباشهر در پروژه‌های ساختمانی و بلوک زنی‌های شهر کرمانشاه از میدان امام حسین (ع) به سمت جاده قزانچی و کامیاران و بتن سازی‌های میدان آزادگان به سمت چشمه سفید و جاده ماهیدشت بود.

سلیمانی اذعان کرد: این طرح ادامه دارد و مطابق با قانون ابلاغی از شورای عالی امنیت کشور به تمام کارفرمایان و پیمانکاران استان کرمانشاه هشدار داده می‌شود که به قانون ممنوعیت به کارگیری اتباع افغانی توجه کنند.

وی تأکید کرد: کارفرمایان در صورت عدم توجه به قانون مذکور با برخورد قاطع و قانونی مواجه خواهند شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز موارد گزارش شده پیگیری و دستگیری انجام شد که اطلاعات مربوط به آن به زودی ابلاغ می‌شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا