Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اتفاق نظر نمایندگان مجلس درباره موافقت با رتبه بندی معلمان - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیاسی

اتفاق نظر نمایندگان مجلس درباره موافقت با رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، حجت‌الاسلام محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: اخیرا در فضای مجازی لیستی منتشر شده که ۱۱۷ نفر از نمایندگان با لایحه رتبه‌بندی معلمان مخالف هستند، در حالی که همه می‌دانند تمام نمایندگان مجلس با رتبه‌بندی معلمان موافق بوده و در این زمینه با جدیت گام برداشتند.

وی افزود: برخی از رقبای سیاسی در زمانی که ۲ سال تا انتخابات باقی مانده است با انتشار این لیست در فضای مجازی فضا را متشنج کرده است. انتظار می‌رود هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جایگاه مجلس دفاع کرده و اعلام کند که این لیست مورد تایید مجلس نمی‌باشد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: نمایندگان مجلس در مورد موافقت با رتبه بندی معلمان اتفاق نظر دارند.

وی افزود: همیشه در موارد مربوط به رتبه بندی معلمان ۲۳۰ یا ۲۴۰ رای ماده‌های این لایحه رای آورده است که در سابقه مجلس این موضوع کم نظیر است. 

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این شایعات که در فضای مجازی در خصوص مخالفت قاطبه مجلس با رتبه بندی معلمان منتشر شده به هیچ وجه صحیح نیست و کذب است؛ چراکه نظر مجلس در مورد رتبه بندی معلمان کاملا روشن است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا