مرکزی

اجازه ندهیم روحیه انقلابی و انقلابی‌گری در ملت ما از بین برود

 به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زرندیه، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در جمع مردم زرندیه اظهار کرد: بسیج مولود خجسته و با برکت انقلاب اسلامی است، پس از صدور دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج و در همان سال‌های اولیه تاسیس این شجره طیبه، کسی باور نمی‌کرد که بسیج تاثیرات فراوانی در پاسداری و پیشبرد انقلاب داشته باشد و همه جانبه در برابر دشمنان از انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی با اشاره به تجربه خوب تشکیل بسیج در جبهه مقاومت اظهار داشت: آثار ظهور یکی پس از دیگری هویدا می‌شود و این عمل انشالله زمینه‌ساز تشکیل یک ارتش صدها میلیونی می‌شود تا به گفته رهبر معظم  انقلاب آمادگی برای ظهور دولت عظمای ولایت حضرت حجت ابن الحسن(عج) حاصل شود.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌هایی که بر علیه ایران توسط دشمنان اسلام ایجاد شده خاطر نشان کرد: وقتی ملتی خود به پا خاسته و می‌خواهد مستقل و آزاد زندگی کند و می‌خواهد تا با مقررات اسلامی زندگی کند، خدا هم او را یاری خواهد کرد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید روحیه انقلابی را حفظ کرد گفت: دشمن می‌کوشد تا روحیه انقلابی را از ما بگیرد و مسئولینی را به ما تحمیل کند که فاقد روحیه انقلابی و یا خسته از روحیه انقلابی باشد، باید مراقب باشیم تا با وجود مشکلات و سختی‌ها، روحیه انقلابی و انقلابی‌گری در ملت ما از بین نرود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه انقلاب اسلامی را آغاز عصر جدیدی در معادلات جهان برشمرد و  افزود: انقلاب اسلامی همه معادلات دنیای ظلم و ستم را به هم زد به طوری که برای مقابله با آن دو ابرقدرت شرق و غرب برای اولین بار با هم متحد شدند تا در جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را نابود کنند که به این نیت پلید خود نرسیدند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا