کهگیلویه و بویراحمد

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته بسیج چاروسا

به گزارش برگزیده های ایران از چاروسا، توحید رجائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به بسیجیان عنوان کرد: بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد.

وی افزود: با تفکر بسیجی، جامعه از بن بست رها شده و به سمت تعالی رشد می نماید و هر چه این تفکر بسیجی بیشتر جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان تر می شود.

رجائی یادآور شد: بسیج میراث مهم انقلاب و امام (ره) و بازوی قوی ولایت است و امروز اگر عزت وافتخاری در دنیا داریم به برکت خون شهدا وایثارگری دلیر مردان بسیجی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا به برنامه های هفته بسیج در چاروسا اشاره و گفت:عطرافشانی گلزارمطهرشهدا، دیدارباخانواده معظم شهدا، میقات حلقات صالحین باامام جمعه بخش، دیداربسیجیان بخش چاروساباامام جمعه محترم، خدمات پزشکی رایگان دردو روستای بخش چاروسا است.

رجائی خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی(دلنوشته به شهدا)، محفل انس باقرآن بسیجیان و نشست روشنگری بسیجیان از مهمترین برنامه های هفته بسیج چاروسا خواهد بود.

وی در پایان از عموم مردم به خصوص بسیجیان خواست تا در برنامه های هفته بسیج حضور پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا