Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اجرای دو پروژه‌ گردشگری بخش خصوصی با 85 میلیارد در گچساران - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

اجرای دو پروژه‌ گردشگری بخش خصوصی با ۸۵ میلیارد در گچساران

رحیم خردمند درگفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران در گچساران اظهار کرد: به همراه فرماندار شهرستان بازدیدی از برخی پروژه‌های گردشگری و ساختمان اداری میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گچساران صورت گرفت.

 

وی بیان کرد: از روند پروژه ها وپیشرفت فیزیکی برخی پروژه‌های بخش خصوصی در حوزه گردشگری بازدید و مسائل و مشکلات سد راه این پروژه بررسی شد.

 

رئیس اداراه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران با اشاره به اینکه با حضورمسئول دفتر فنی فرمانداری شهرستان و مجریان طرح ها با تشکیل کارگروه درمحل فرمانداری نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام خواهدشد، تصریح کرد: میراث فرهنگی شهرستان فاقد ساختمان بود ه و تا کنون مکاتباتی با مسئولان جهت رفع این مشکل انجام شده، فرماندار گچساران نسبت به جابجایی و تامین ساختمان اداری از طریق دستگاهها و متولیان مربوطه ،ساختمانی در شأن این دستگاه فرهنگی و خدمات رسان قول همکاری داده است.

 

خردمند عنوان کرد: پروژه مجتمع گردشگری ربیعی بخش خصوصی که جنب اداراه راه و شهرسازی گچساران درحال اجراست، به این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال اختصاص داده شده که از این میزان تا کنون ۱۶ میلیارد ریال آن اعطا گردیده و مابقی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه آورده شخصی سرمایه گذار در این پروژه افزون بر ۳۸ میلیارد ریال بوده، گفت: این پروژه در ۳ طبقه و با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در دست اقدام است.

 

رئیس اداراه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران خاطر نشان کرد: پروژه مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری خانعلی پوردر جاده اصلی گچساران به بهبهان جنب روستای انبارگاه لیشتر از دیگر پروژه های در دست اقدام است که مورد بازدید قرار گرفت.

 

خردمند بیان کرد: این پروژه در مساحت ۲۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۱۰۰ متر مر بع از سال گذشته آغاز شده و تا کنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی افزود: به این پروژه ۱۵ میلیارد ریال از طریق صندوق کار آفرینی امید محل اعتبارات روستایی اختصاص داده شد که تا کنون ۱۱ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

رئیس اداراه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران با عنوان اینکه آورده سرمایه گذار این پروژه بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده ادامه داد: در این مجتمع امکاناتی از قبیل آلاچیق، سرویس بهداشتی های مجزا، رستوران، مرکز خرید صنایع دستی و پمپ بنزین و گازوئیل وجود دارد.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا