اصفهان

اجرای طرح «بازی» طی نوروز ۱۴۰۲ در اصفهان

اجرای طرح «بازی» طی نوروز ۱۴۰۲ در اصفهان

احسان بعیدی در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد خدمات سفر نوروزی شهرداری اصفهان به مناسبت ایام نوروز ۱۴۰۲ در باغ غدیر اجرایی خواهد کرد، طرح«بازی»است.

وی افزود: پروژه بازی در نوروز ۱۴۰۲ از سوم لغایت ۱۱ فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و در راستای ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها و کودکان و نوجوانان اجرایی خواهد شد.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اضافه کرد: برنامه نوروزی بازی در باغ غدیر اصفهان، از ساعت ۱۴ الی ۱۷ یا ۱۸ عصر بصورت رایگان برای عموم شهروندان و مسافران نوروزی برگزار خواهد شد.

بعیدی اظهار کرد: این برنامه یکی از برنامه های ستاد نوروزی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در نوروز پیش رو است.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این پروژه مجموعه ای از بازی های مختلف شامل بازی های سنتی، رومیزی، ابر بازی، بازی‌های ورزشی و جنبشی حرکتی، فکری و سایر سبک های بازی طراحی شده که شهروندان و مسافران نوروزی می توانند با استفاده از این ظرفیت ضمن آشنایی با بازی های مختلف در گذشته و حال شور و شادی را نیز در بین خانواده هایشان ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازی باعث ایجاد انگیزه و روحیه شادابی در بین شهروندان می شود و این طرح نیز برای همه رده‌های سنی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا