آذربایجان شرقی

اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای آذربایجان.شرقی با هدف تامین امنیت غذایی

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، مصباح ربانی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران شهرستان‌ها، کارشناسان و کلیه عوامل جهاد کشاورزی که موثر در حوزه جهش تولید بوده‌اند  اظهار داشت: ستاد اجرائی فرمان امام سعی نموده است در کنار تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی در راستای پیشبرد طرح جهش تولید اصطکاک‌های موجود را حل نموده و به حل مشکلات در سطح کلان بپردازد.

 وی گفت: خوشبختانه تجربه ۲ ساله نشان می‌دهد که با تلاش‌های رئیس سازمان و مدیران شهرستان‌های جهادکشاورزی، طرح جهش تولید محقق شده است.

ربانی ضمن اعلام آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مورد هماهنگی و همکاری در هر زمینه‌ای که نیازمند پیگیری و تسریع روند باشد، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سعی نموده است در کنار تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی در راستای پیشبرد طرح جهش تولید اصطکاک‌های موجود را حل کرد و به حل مشکلات در سطح کلان بپردازد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به نگرانی موجود در مورد فاصله‌ای که بین کشت صورت گرفته و آنچه در سامانه بیمه ثبت می‌شود، تصریح کرد: از آنجا که ممکن است در صورت پایین بودن سطح کشت، برش در نظر گرفته شده استانی محقق نگردد، ضروری است این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای آذربایجان‌شرقی با هدف تامین امنیت غذایی صورت می‌گیرد گفت: اجرای این طرح در پایداری اشتغال و محرومیت‌زدایی، بهبود معیشت بهره‌برداران، رونق کشاورزی در اراضی دیمزار و کم‌بازده، کشت محصولات کم‌آب‌ و وابسته به نزولات آسمانی، به امنیت غذایی کشور کمک فراوانی خواهد کرد.

مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در استان آذربایجان‌شرقی بهبود معیشت کشاورزان  استان را در راستای اجرای کامل طرح جهش تولید عنوان کرد و اذعان داشت: در این طرح بهره‌برداران طرف قرارداد از مساعدت در بیمه محصولات کشاورزی، تامین ادوات کشاورزی، تامین و توزیع نهاده (سم، بذر و کود) و توانمندسازی کارشناسان و بهره‌برداران با اجرای برنامه‌های ترویجی و آموزشی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا