چهارمحال و بختیاری

اجرای عدالت و رسیدگی به مشکلات قضایی شهروندان سیاست راهبردی قوه قضائیه است

اجرای عدالت و رسیدگی به مشکلات قضایی شهروندان سیاست راهبردی قوه قضائیه است

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، جلسه ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در محل دفتر ریاست اداره کل دادگستری استان برگزار و طی آن مراجعین به صورت مستقیم و رو در رو مشکلات و درخواستهای حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند.

در حاشیه برگزاری این جلسه محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر رسیدگی سریع و دقیق به پرونده های قضایی اظهار کرد: اثربخشی ملاقاتهای مسئولان قضایی با مردم در رضایتمندی عمومی و توسعه عدالت اجتماعی متبلور است و لذا تلاشها در دستگاه قضایی باید حول محور خدمت رسانی مضاعف به مردم و افزایش سطح اعتماد عمومی به دستگاه قضایی سازماندهی شود.

وی افزود: توصیه رهبر معظم انقلاب به مسئولان قضایی تکریم ارباب رجوع و توجه به کرامت انسانی شهروندان است و بر این اساس همه خادمان مردم در دستگاه قضا می بایست برای صیانت از حقوق حقه شهروندان و نظارت شایسته بر امور قضایی شهروندان گام بردارند.

گفتنی است جلسات ملاقات عمومی رئیس کل دادگستری استان و معاونین ایشان دوشنبه هر هفته در محل اداره کل دادگستری چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا