اصفهان

اجرای عملیات عمرانی برای ۳ هزار واحد مسکونی مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمصطفی انوری با اشاره به اقدامات این نهاد در تأمین مسکن مددجویان اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سال جاری تعداد ۳ هزار و ۲۸۲ واحد مسکونی مددجویان اصفهانی با مشارکت خیران و نیکوکاران احداث، تکمیل و یا تعمیر و بازسازی شد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: در این مدت ۲۷۸ مورد کمک به خرید، احداث و تکمیل مسکن روستایی و شهری و ۳ هزار و ۴ مورد تعمیرات و بازسازی مسکن مددجویان انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویان از محل اعتبارات دولتی، کمک خیران، مراکز نیکوکاری و تسهیلات قرض‌الحسنه بوده است، بیان کرد: در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری رقمی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان برای خرید، احداث، تکمیل، تعمیر و بازسازی ۳ هزار و ۲۸۲ واحد مسکونی مددجویان پرداخت شده است.

انوری با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت در توانمندسازی آن‌ها نقش مهمی دارد، افزود: تلاش داریم با ساخت، خرید، تعمیر، بهسازی و بازسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد نسبت به حل مشکل آن‌ها در حوزه مسکن اقدام کنیم.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با دعوت از نیکوکاران برای مشارکت در تأمین مسکن مددجویان، بیان کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به سایت emdad.ir یا با شماره‌گیری #۰۳۱۸۸۷۷ مساعدت‌های نقدی خود را در بحث مسکن به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا