ایلام

اجرای پویش یلدای کریمانه در پنج نقطه حاشیه نشین و محروم ایلام

احمد صمدانی مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(ع) ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پویش یلدای کریمانه در پنج نقطه حاشیه نشین و محروم ایلام اجرا خواهد شد.

وی افزود: با کمک خیرین و نیکوکاران بسته‌های شب یلدا برای پر کردن سفره نیازمندان تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و کودکان بد سرپرست توزیع می‌شود.

مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(ع) گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور بسیاری از مردم با کمک به همنوعان و ترویج فرهنگ نوع دوستی در شب یلدا در تلاش هستند تا گره گشای برخی مشکلات محرومان باشند.

صمدانی ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف این پویش حضور در کنار این کودکان است که در این شب کسی به دیدارشان نمی‌رود و نیز جشن‌گرفتن با آن‌ها و نشاندن لبخندی بر لبان این کودکان معصوم شهرمان است.

وی افزود: همچنین تلاش می‌شود تا این برنامه و گزارشی که از تنهایی این کودکان در جامعه تهیه می‌شود، به‌صورت فریادی باشد از حقیقت که در گوش‌های خواب‌آلود می‌پیچد تا شاید کسانی به فکر اقدامی برای این کودکان بیفتند و قدمی برای کاستن درد و رنج این بچه‌های معصوم بردارند.

صمدانی ادامه داد: این پویش آغازی است برای حضور بیش‌تر اعضای این مجموعه جهادی و خیریه جهت دوستی بین آن‌ها و کودکان محله‌های محروم است تا کمی از درد تنهایی آنان نیز کاسته شود و در شب یلدا لبخندی بر دل‌های آنان بنشیند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا