تهران

اجرای ۱۰۰ برنامه هفته بسیج در شهرقدس/ رزمایش اقتدار بسیج و توانایی نظام برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرقدس، نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود عج و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران صبح امروز در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس ضمن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعین سلامت و شهدای مقاومت اظهار کرد: پایه گذاری بسیج برگرفته از آیات قرآنی است و امام خمینی(ره) پایه گذاری ارتش ۲۰ میلیونی را بنا نهاد و با گذشت زمان و در کنار جرثومه‌های فساد بوجود آمده و استکبار جهانی، حاج قاسم سلیمانی‌ها و شهید همدانی‌ها پا به کار شدند و فرمایش حضرت امام را
منصه ظهور رساندند.

و ی گفت: تفسیر ارتش ۲۰ میلیونی امام خمینی تشکیل حشدالشعبی عراق، دفاع وطنی سوریه و فاطمیون و رسم بیام پاکستان و افغانستان بود که از هر ملیتی در کنار هم جمع شدند و علیه استکبار قیام کردند تا با این امر مقدمات ظهور در گام دوم انقلاب اسلامی رقم زده شود.

مهدی حیدری جانشین فرمانده و رئیس کمیته گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: نیروهای بسیج در حوادث گوناگون کشور صادقانه و مخلصانه مشارکت داشته و با توجه به شرایط کرونایی با اجرای طرح شهید سلیمانی در کنار مردم حضور داشته و خدمت رسانی می‌کند‌.

وی با اشاره به اجرای شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» بیان کرد: در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب ۴۲ برنامه محوری در پایگاه‌های بسیج اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده بسیج شهرقدس در ادامه گفت: اولین روز هفته بسیج با نام اقتصاد مقاومتی آغاز شده که رزمایش جهادگران بسیجی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهرک شهید عزیزی و محمدآباد و نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب در سامانه شاد انجام خواهد شد.

وی افزود: آغاز پویش نذر خون، تقدیر از کادر درمان بیمارستان سردار شهید سلیمانی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، بازدید از دستاوردهای موزه هوا فضا سپاه، ارائه میز خدمت و تشدید گشت‌های رضویون و آغاز عملیات ‌‌طرح ماندگار بخشی از این برنامه خواهد بود.

حیدری خاطرنشان کرد: برپایی رزمایش اقتدار بسیج و توانایی نظام در حفظ، امنیت و انسجام ملی همزمان در سراسر کشور و ارتباط مستقیم با فرمانده معظم کل قوا با حضور گردان‌های بسیج، همایش ائمه جماعات با فرماندهان بسیج، رزمایش کمک مومنانه، نمایشگاه ایثار و مقاومت، دیدار و سرکشی از پیشکسوتان و مراسم آبروی محله، اجرای میقات صالحین و نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی طی این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا