مناطق آزاد

اجرای ۲۵ هزار متر مربع عملیات آسفالت در جزیره کیش

اجرای ۲۵ هزار متر مربع عملیات آسفالت در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران ازکیش ، بهسازی و ترمیم معابر سواره بخش مهمی از فعالیت های عمرانی ترافیکی این شرکت است که با هدف تامین رفاه بیشتر شهروندان در تردد از معابر شهری اجرایی می شود.

بر اساس این گزارش در یک ماه اخیر عملیات نوسازی و بهسازی آسفالت در ۸ نقطه از جزیره کیش به میزان حدود ۲۵ هزار متر مربع اجرایی شده است. خیابان شرقی بازار مروارید، کندروی امیر کبیر به طرف میدان ساحل، تعریض بخشی از مسیر منتهی پایگاه هوایی، تکمیل آسفالت معابر فاز ۷ صدف، خیابان مابین مجتمع مسکونی پرشین و کرانه و خدماتی فاز ۷ صدف از جمله مناطقی است که عملیات آسفالت آن در یک ماه اخیر اجرا شده و به اتمام رسیده است.

همچنین عملیات زیر سازی آسفالت معابر دیگری نیز به متراژ ۲۴۰۰ مترمربع شامل سه راهی میدان پرواز تا شهرک رز، به متراژ ۱۰ هزار متر مربع، باند برگشت میدان دلفین تا میدان دهکده به متراژ ۵۵۰۰ متر مربع و محدوده میدان پردیس به متراژ ۸۵۰۰ متر مربع، اجرا شده و در حال حاضر به دلیل بارندگی و شرایط آب و هوایی آسفالت آن تکمیل نشده است.

لازم به ذکر است شرکت عمران، آب و خدمات از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است که مدیریت ا مور شهری ، توسعه عمرانی و زیر بنایی ، بسترسازی و فراهم کردن امکانات شهری ، توسعه زیرساخت ها و مکانیزه نمودن سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی و حفظ و توسعه فضای سبز را بر عهده دارد.

۴۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا