مرکزی

اجرای ۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی ساوه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، حجت اله دستجانی با گرامیداشت هشت آبان ماه روز بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: هشت آبان ماه مصادف با ولادت دانش‌آموز شهید فهمیده مصادف است با هفته بسیج دانش‌آموزی که این روز همزمان شده است با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ که به تعبیر امام انقلاب دوم نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی در سال جاری با شعار «نوجوان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» نام‌گذاری شده است افزود: دانش‌آموزان ما از ابتدای انقلاب تاکنون پای این نظام و انقلاب بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد حضور گسترده این طیف در جبهه‌های حق علیه باطل بودیم. 

فرمانده سپاه ساوه بیان کرد: دانش‌آموزان ما همواره با نگاه نفی استکبار در میدان‌ها حضور داشته و به جنگ با ظلم و ستم برخاسته‌اند که تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی گواه این مسئله است.

دستجانی با تأکید بر اینکه بسیج یک تفکر است و ما همه دانش‌آموزان را بسیجی میدانیم گفت: گام دوم انقلاب با سه کلیدواژه «جوان، امید و ما می‌توانیم» عجین شده است که باید تلاش کنیم تا به فضل الهی این واژه‌ها در دانش‌آموزان به عمل تبدیل شود و نسبت به الگوسازی دانش‌آموزان شهید برای ادامه راه پرافتخار و نورانی انقلاب قدم برداریم. 

وی خاطرنشان کرد: همان‌طوری که دانش‌آموزان در دوران حیات انقلاب و دفاع مقدس با ظلم و استکبار جنگیدند، به برکت خون پاک آن شهیدان امروز آمریکا و استکبار در خالت ضعف قرار گرفته‌اند. 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با بیان اینکه حماسه سردار سلیمانی‌ها، حججی‌ها و همدانی‌ها امروز اقتدار این کشور را زبان زد کرده گفت: ما امروز بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نوجوانان و جوانان را نماد امید به زندگی و امیدآفرینی میدانیم چنانکه ذیل این مسئله ۴۰ بار در بیانیه گام دوم انقلاب از عنوان جوان و نوجوان استفاده شده است.

دستجانی ساختن هویت انقلابی برای جوانان و نوجوانان، بصیرت افزایی و افزایش روحیه استکبارستیزی را از اهداف هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت: با همکاری اداره آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج ۳۰ عنوان برنامه در طول هفته در این راستا به اجرا درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: قرائت بیانیه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، تجلیل از مدال‌آوران لیگ علمی پایا، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های آنان، زنگ ایثار و شهادت، دیدار با مسئولان، همکاری با بسیج جامعه پزشکی در خصوص طرح واکسیناسیون در مدارس منتخب، رونمایی از پوستر شهید شاخص محمد رسول رضایی و برگزاری مسابقات ورزشی بخش مهمی از این برنامه‌ها خواهد بود. 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اضافه کرد: پایان‌بخش برنامه‌های این هفته حضور پرشور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در تجمع استکبارستیزی در ۱۳ آبان ماه خواهد بود تا با حضور خود امید و وحدت را در جامعه اسلامی تقویت کرده و باعث یاس و ناامیدی در دشمنان شوند.

دستجانی با تأکید بر اینکه در تلاشیم در هفته بسیج دانش‌آموزی راهبردهای انقلاب را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم ادامه داد: با این عمل در مسیر بصیرت‌افزایی و گسترش روحیه مدیریت جهادی برای نسل آینده مدیران کشور جهت جهش کشور و رفع مشکلات مردم گام بلندی برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا