لرستان

اجرای ۴۰۰ برنامه متنوع در لرستان در هفته بصیرت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید لطف‌اله حیات‌الغیب صبح امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزاری شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: امیدوارم همه ما در مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مسیر قرآن بتوانیم قدم‌های محکم و مثبتی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مراسم‌های مختلفی در سراسر استان به جهت بزرگداشت شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اجرای حدود ۴۰۰ برنامه مختلف در دهه بصیرت در راستای گرامی‌داشت سردار سلیمانی، افزود: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف فرهنگی، کتابخوانی، نشست‌های بصیرتی، رزمایش، جشنواره تولید محتوا، دلنوشته برگزار شدند.

حیات‌الغیب گفت: توزیع کمک‌های مومنانه در مناطق حاشیه‌نشین، پخش اقلام خانگی بین نیازمندان و برپایی ۱۰۰ موکب از دیگر اقدامات بوده‌اند.

وی بیان داشت: مکتب حاج قاسم مولفه‌هایی دارد که ولایت‌پذیری اعتقادی و عمل‌گرایی و نه شعارگرایی مهمترین این مولفه‌ها هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، شناخت دشمن در همه حال را از دیگر مولفه‌های مکتب حاج قاسم برشمرد و گفت: انسجام بخشی در بین نیروها از اقداماتی بود که حاج فاسم توانست آن را در جهان اسلام ایجاد کنند.

حیات‌الغیب اظهار داشت: تفکر راهبردی در پیشبرد امور، خدمت‌رسانی به مردم، توجه و تکریم خانواده شهدا و جامع‌نگری در همه کارها از اولویت‌های مکتب حاج قاسم هستند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا