چهارمحال و بختیاری

اجرای ۷۳۶۲ فرصت اشتغال توسط مددجویان چهارمحال و بختیاری

اجرای ۷۳۶۲ فرصت اشتغال توسط مددجویان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، مهدی امیری بیان کرد: راه‌اندازی کسب و کار، تولید محصولات باکیفیت(کسب جایگاه در بازار) و دست‌یابی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت به درآمد پایدار از رویکردهای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال است.

وی با اشاره به به بسته‌های حمایتی این نهاد ویژه طرح‌های اشتغال افزود: پرداخت تسهیلات (براساس طرح اشتغال)، کمک بلاعوض، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید مستمر از طرح‌های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ادادمه داد: طرح‌های اجرایی مددجویان شامل طرح‌های دامپروری، حمل و نقل(خرید تاکسی شهری و وانت‌بار)، خدمات(راه‌اندازی فروشگاه‌های مختلف)، زنبورداری، صنایع دستی، صنعت و معدن، فرش و گلیم، پرورش طیور و کشاورزی است.

امیری در ادامه با اشاره به بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت ۲ سال و در مناطق محروم تا ۴ سال و یا دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۷ ساله که در مناطق محروم هر دو بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا