چهارمحال و بختیاری

اجرا و بهره‌برداری ۵ پروژه برق‌رسانی در بخش فلارد شهرستان لردگان

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اجرا و بهره‌برداری پنج پروژه برق‌رسانی در بخش فلارد شهرستان لردگان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی در روستای شیرمرد به ارزش ۲ میلیارد ریال با تبدیل شبکه سیمی به کابل خود‌نگهدار، رفع حریم شبکه و… از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهینه‌سازی و رفع حریم شبکه‌های برق روستای میان طلان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و یک هزار و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار از طریق تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار، احداث شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف، جابجایی ترانسفور ماتور توزیع و… از پروژه‌های در حال اجرای این بخش است.

وی پروژه تعمیرات خط برق‌رسانی منطقه پشتکوه، کاورگذاری فیدر برق‌رسانی ۲ و سه فلارد و نصب پایه‌های برق‌رسانی برای مشترکین جدید را از دیگر طرح‌های این منطقه عنوان کرد و افزود: این طرح  با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

فرهزاد هدف از اجرای این طرح‌ها را کاهش خاموشی‌ها، رفع افت ولتاژ احتمالی، بهبود مبلمان شهری، رفع موانع عبور ومرور، کاهش تلفات و…. برشمرد.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا