Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اجمالی/ نویدکیا: برای این که از این شرایط خارج شویم، به سه امتیاز بازی نیاز داریم - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

اجمالی/ نویدکیا: برای این که از این شرایط خارج شویم، به سه امتیاز بازی نیاز داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از مشهد، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت: ما باید واقعیت را قبول کنیم. سه باخت متوالی داشتیم,  مقداری از شرایط ایده آل خارج شدیم.

وی افزود: بازی با پدیده برای ما بازی بسیار مهمی است. این که پدیده آخر جدول است برای ما مهم نیست. مهم این است که با یک تیم خوب و مطمئنا باانگیزه بازی داریم. چون می خواهند امتیاز خوبی بگیرند.

نویدکیا در ادامه گفت: ما هم برای این که از این شرایط خارج شویم، به سه امتیاز بازی نیاز داریم و فکر می کنم بازی جذابی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پدیده برای ما قابل احترام است.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: واقعیتی که برای من در تیم سپاهان وجود داشته این است که برای ما دیگر چیزی به اسم بازی راحت وجود ندارد و همه بازیها سخت است. همه تیم ها می خواهند از ما امتیاز بگیرند و این یک واقعیت است. این کار ما را سخت تر می کند.

وی افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. بازیکنانم انگیزه زیادی دارند. ولی باید با واقعیت ها جلو رفت. بعضی وقت ها ممکن است انگیزه بیش از حدتیم را اذیت کند. امیدوارم بازیکنان فردا منطقی تر فکر کنند و احساساتی بازی نکنند و با منطق بتوانیم بازی خوبی اجام دهیم.

نویدکیا در پاسخ به پرسشی درباره دلیل مشکلات سپاهان در نیم فصل اول گفت: 

شاید حرف من مقداری غیرمنطقی به نظر بیاید. ما بیش از حد بدشانسی آوردیم. نمیخواهم این موضوعات را توجیه کنم. این مشکلاتی است که سپاهان داشته است.

 

در حال به روز رسانی…

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا