اخبار ورزشی

احتمال تغییر در لیست آسیایی کشتی فرنگی ایران/ گرایی به هانگژو می‌رود یا سهرابی؟

احتمال تغییر در لیست آسیایی کشتی فرنگی ایران/ گرایی به هانگژو می‌رود یا سهرابی؟

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بلافاصله بعد از بازگشت از بلگراد باید تمریناتش را آغاز کند تا طی روزهای آینده برای شرکت در بازی‌های آسیایی راهی هانگژو شود.

رنگرز: فرنگی‌کاران از جان‌شان مایه گذاشتند/ کاروان ایران در هانگژو به مدال‌های کشتی نیاز دارد

 

پیش از این قرار بود میثم دلخانی در ۶۰ کیلو، سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلو، امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلو، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلو، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلو و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم در بازی‌های آسیایی کشتی بگیرند که به نظر می‌رسد تغییرات اجباری در این ترکیب ایجاد خواهد شد و ملی‌پوش ۶۷ کیلوگرم از بین محمدرضا گرایی و دانیال سهرابی انتخاب شود.

گرایی و سهرابی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد نمایندگان دو وزن ۶۷ و ۷۲ کیلوگرم ایران بودند که گرایی موفق به کسب سهمیه المپیک و مدال برنز مسابقات شد و سهرابی که در ۱۹ سالگی اولین مسابقه جهانی بزرگسالانش را پشت سر می‌گذاشت با شکست مقابل علی ارسلان قهرمان سال گذشته این وزن جهان، از دور رقابت‌ها حذف شد.

محمدرضا گرایی بعد از کسب نشان برنز جهان، در گفت‌وگو با خبرنگاران وقتی از او درباره بازی های آسیایی پرسیده شد، گفت: اتفاقاتی رخ داده است که اجازه دهید کادر فنی تیم ملی در موردش صحبت کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا