قزوین

احداث بیش از ۲۱هزار مترمکعب مخزن آب آشامیدنی در قزوین

احداث بیش از ۲۱هزار مترمکعب مخزن آب آشامیدنی در قزوین

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: اکنون پروژه‌هایی به حجم کلی ۳۵هزار و ۴۰۰مترمکعب مخزن آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین در حال احداث است مخزن‌های یاد شده در قالب ۲۴پروژه شهری و روستایی با حجم ۲۱هزار و ۱۵۰مترمکعب در حال اجراست.

او افزود: علاوه بر این، ۴۹مخزن پروژه‌های فاز اول محرومیت‌زدایی استان با حجم ۱۴هزار و ۲۵۰است که در قالب پنج مجتمع با همکاری سپاه و بسیج در حال اجرا بوده می‌باشد.

بیرنوندی عمده‌ترین پروژه را احداث مخزن ۱۰هزار مترمعکبی شهر مهرگان خواند که با اتمام آن، آب مورد نیاز خانوارهای متقاضی پروژه‌های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن تامین می‌شود.

این مسئول یادآورشد: با وجود مشکلات موجود، اجرای طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تامین آب آشامیدنی مردم در استان قزوین دنبال شده و نهضت خدمات‌رسانی به مردم ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان متذکر شد: تامین آب آشامیدنی با سختی بسیار و هزینه بالا صورت می‌گیرد و حفاظت از تاسیسات و تجهیزات و نیز مدیریت مصرف نعمت الهی آب می‌تواند تداوم خدمات مطلوب را به دنبال داشته باشد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا