اردبیل

احداث تونل الماس و جاده کلور-درام، خواسته اصلی مردم خلخال است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سید غنی نظری شامگاه امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع  تولید و بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان خلخال که با حضور استاندار اردبیل و مدیران کل در شهرستان خلخال برگزار شد، اظهار کرد: احداث تونل الماس و‌جاده خلخال و کلور درام خواسته اصلی مردم از دولت است و در خصوص اعتبارات این راه نیز  تسهیلات بانک مسکن از محل ماده ۵۶ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در کنار آن بیش از ۸۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به تکمیل این پروژه اختصاص یافته و از این باب شاهد روند اتفاقات خوبی در این پروژه خواهیم بود.

عدم همکاری بانک‌ها سبب روند کُند توسعه شهرستان شده است

نماینده مردم شهرستان خلخال از حضور بنیاد برکت در این شهرستان در راستای اشتغال‌زایی قدردانی کرده و‌ گفت:در زمینه همکاری بانک‌ها تنها بانک کشاورزی  با رضایت‌مندی عمل کرده و سایر بانک‌ها به عنوان اصلی‌ترین سد راه مردم برای توسعه و رونق شهرستان بودند.

نظری خواستار تعیین تکلیف پل معلق، تکمیل پل اللر باغی شهر خلخال و کمربندی شهر خلخال شد و بیان کرد: تمامی مدیران باید نگاه عدالت محورانه به کل استان و شهرستان‌ها داشته باشند و در راستای رفع محرومیت از مناطق محروم استان قدم بردارند.

حوزه آب، آبرسانی و فاضلاب خلخال هم‌چنان با مشکل مواجه است

وی خواستار تسریع و همکاری ادارات برای جذب اعتبارات تا ده روز آینده شده، ‌گفت: در حوزه معادن شهرستان خلخال و در خصوص معادن فلزی و غیر فلزی فعالیت‌هایی در حال انجام است و انتظار می‌رود  که با حضور و ورود دو شرکت ایدرو و ایمیدرو اقدامات را سریعا را در منطقه عملیاتی کنند.

نماینده مردم شهرستان خلخال بیان کرد:از حوزه آب، آبرسانی و فاضلاب رضایت نداریم و علی‌رغم وجود اعتبارات هیچ اقدامی انجام نشده است و هنوز در راه‌های روستایی با مشکل مواجه هستیم و باید به شاخص‌های کشوری نزدیک شویم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا