اردبیل

احداث دانشکده تخصصی پرستاری در اردبیل ضروری است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، رضا قاسمیان در دیدار با رییس و کارکنان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: پرستاران به عنوان نجات‌گران جان انسان‌ها علاوه بر حفظ سلامتی یک فرد، موجب تضمین سلامت خانواده‌ها با جلوگیری از مرگ بیماران می شوند.

وی افزود: ایثارگری و فداکاری پرستاران در دوره‌های زمانی مختلف از جمله دوران دفاع مقدس در اذهان مردم به ثبت رسیده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در ادامه توجه به نیازمندی‌های پرستاران و از جمله استانداردسازی فضای تحصیلی و کاری پرستاران را ضروری دانست و این اقدام را در افزایش کارآیی پرستاران مهم عنوان کرد.

وی با اشاره به فرسودگی ساختمان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تغییر کاربری این محل خبر داد و بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان پرستاری و مقاطع بالای تحصیلی در رشته‌های مرتبط با پرستاری، احداث و تجهیز دانشکده تخصصی پرستاری ضروری است.

پرستاران برای کمک به مردم پیشقدم هستند

رضوان باقلاچی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هم در این دیدار با اشاره به رشادت‌های مثال‌زدنی پرستاران استان تصریح کرد: در بسیاری مواقع، پرستاران داوطلبانه و خودجوش، برای کمک به مردم پیشقدم می‌شوند.

وی افزود: در سال‌های گذشته در اجتماعات تاسوعا و عاشورا پرستاران با ایجاد ایستگاه‌های سلامت به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می‌پرداختند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل همچنین با همراهی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) و بخش کرونایی این مرکز درمانی، از زحمات پرستاران فعال در این بیمارستان با اهدای گل قدردانی کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا