اجتماعی

احداث زیرگذر خودرویی بلوار شهدا به حرم امام خمینی(ره)

احداث زیرگذر خودرویی بلوار شهدا به حرم امام خمینی(ره)

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، با پیگیری‌های سازمان بهشت زهرا(س) دستور احداث زیرگذر خودرویی بلوار شهدا بهشت زهرا(س) برای ایجاد پیاده راه اتصال گلزار شهدا به حرم مطهر امام راحل از سوی علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران صادر شد.

در همین ارتباط طی جلسه‌ای که با حضور هادی حق‌بین؛ سرپرست معاونت فنی و عمرانی، حسین نظری؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری، جواد تاجیک؛ دستیار و مشاور شهردار تهران و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) برگزار شد ضمن پایش و بررسی اقدامات عمرانی در حال اجرا در محدوده آرامستان بهشت زهرا(س)، مقرر شد که عملیات اجرایی احداث زیرگذر خودرویی بلوار شهدا بهشت زهرا(س) با هدف ایجاد پیاده راه فرهنگی و اتصال گلزار شهدا به حرم مطهر امام راحل در دستور کار قرار بگیر‌د.

نحوه جستجوی متوفی در سامانه بهشت زهرا(س) چگونه است؟

در این خصوص مقرر شد که در قالب تفاهم‌نامه‌ای که معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با قرارگاه خاتم‌الانبیا‌ء داشته احداث زیرگذر در دستور کار موسسه شهید رجایی قرار بگیرد و طی مدتی کمتر از یک سال به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، در این جلسه در خصوص تکمیل سالن‌های سردخانه و ایزوله متوفیان خاص به منظور جلوگیری از شیوع بیماری‌های نوپدید، که از سال ۹۹ آغاز شده تصمیماتی گرفته شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا