سمنان

احداث ۵ هزار متر شبکه هوایی برق در بسطام

سیدحمیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در بسطام اظهار کرد: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، پنج هزار و ۱۰۰ متر کابل خودنگهدار در بخش بسطام احداث و بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به این‌که برای توسعه زیرساخت‌های برقی در بسطام، ۱۰۰ پروژه عمرانی از آغاز سال جاری تا به حال به انجام رسید، افزود: برای این تعداد پروژه، ۴۶ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر امور برق بسطام با عنوان این‌که از آغاز امسال تاکنون، ۱۰۵ کنتور هوشمند در قالب طرح فهام در بسطام نصب شد، اضافه کرد: از آغاز عملیات اجرایی این طرح تا زمان حاضر، ۶۰۲ دستگاه از این کنتورهای هوشمند در بخش بسطام نصب شده است.

موسوی بیان کرد: برای تغذیه برق اشتراک‌های جدید، هشت ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت ۲۰۰ کیلوولت آمپر نصب و در مدار قرار گرفته است.

وی توسعه چهار هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط را ازجمله اقدامات این امور برای ظرفیت‌سازی جدید در زمینه تأمین برق مشترکان دانست و تصریح کرد: طرح بهینه‌سازی دو هزار ۸۵۰ متر شبکه توزیع برق، از دیگر فعالیت‌های به اجرا درآمده به شمار می‌رود.

مدیر امور برق بسطام خاطرنشان کرد: تقویت شبکه فشار ضعیف و پست عمومی روستای ابرسج و احداث شبکه و پست هوایی عمومی روستای ابر، به‌عنوان دو پروژه‌ای هستند که در سه ماه سوم امسال اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا