اصفهان

احیای کارخانه آرد پس از ۹ سال تعطیلی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در مراسم بازگشایی یک مجموعه صنعتی با ابراز تأسف از اینکه این مجموعه سال‌ها دچار مشکل شده بود، اظهار کرد: این اتفاق بسیار غمناک است که کار به جایی رسیده بود که می‌خواستند این مجموعه را از بین ببرند. از این بابت شرمنده و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی بتوانند جبران مافات کنند تا این مجموعه به روزهای طلایی خود برگردد.

وی احیای این مجموعه را احیای توجه به فعالیت‌های اقتصادی دانست و گفت: درهای تولید و اشتغال که باز شود، درهای بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی بسته می‌شود. خوشبختانه هم اکنون این نگاه در کشور و استان حاکم است که هیچ واحد صنعتی تعطیل نشود و واحدهای تعطیل نیز احیا شوند.

مرتضوی با تأکید بر ایجاد اعتماد و ظرفیت برای واحدهای تولیدی، گفت: توجه به این مجموعه توجه به کار، تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری است و امیدواریم در ادامه مسیر مابقی واحدهای دچار مشکل را نیز به چرخه تولید برگردانیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: عده‌ای خواسته یا ناخواسته موافق بازگشایی فعالیت‌های تولیدی نیستند، اما باید مانع این اتفاق شویم و نگذاریم آنچه برای این مجموعه اتفاق افتاد تکرار شود و امروز اینجا جمع شدیم چون احیای واحدی که همه دست به دست هم دادند تا زمین بخورد، اما احیا شد اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا